• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Ja, det är lite det som grejen med att vara lärare, långledig under sommaren! Vi tänker nog satsa på att åka på bröllopsresa då! Ni då, ska ni oxå åka nästa sommar?

• drea

Ja, hej då vi ses i morrn!!

Glöm inte att beskåda Ernst i Sommartorpet i kväll!!!

• Hej baberiba

Cheerful stämplar in !!

Morrn tjejer !

• Hej baberiba

drea

Missade Ernst igår !! kom på det när klockan var 20:25......så är det när man sitter ute i solen och läser bok....:D

• Hej baberiba

drea

Det blir nog ingen utlandsresa för oss nästa sommar. Vi gillar den svenska sommarem så mycket...(om det är fint väder)...:D:D:D:D:D:D

Däremot så kan vi ev tänka oss Thailand i februari/mars.....som backpacker....har gjort det innnan....så härligt....

• drea

GOOOOOOOOOOOOD moring girls!
    Jo jag gluttade lite på Ernst, han gjorde en trappa...
    Vi köpte en ny dator i förra veckan och installerade i går Officepaketet. Då fick vi mer Publisher, ett program som man gör hemsidor med. Det satt jag med hela kvällen i går, det var jättekul!!! Nu får vi snart en egen hemsida från bröllopet!

• drea

Jag kan inte ta så mycket semester som lärare, så backpacker i mars är inte möjligt för mig! Men visst, det är ju då man borde åka här i från, för då är vädret som allra tråkigast här!

• Hej baberiba

drea

Man får ta semester när man kan helt enkelt.....när man än tar semester så är det så skönt med ledighet.....men jag håller med dig att Mars är en bra månad...

Kul att få se eran hemsida !! du måste ge oss länken sen.

är det svårt att göra hemsidor? har aldrig befattat mig med detta fenomen...

• drea

Cheerful

Mår du bättre idag?

• Hej baberiba

drea

Duktiga Ernst !!.....:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb.....