Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Ja, det är lite det som grejen med att vara lärare, långledig under sommaren! Vi tänker nog satsa på att åka på bröllopsresa då! Ni då, ska ni oxå åka nästa sommar?
Ja, hej då vi ses i morrn!!
Glöm inte att beskåda Ernst i Sommartorpet i kväll!!!
Cheerful stämplar in !!
Morrn tjejer !
drea
Missade Ernst igår !! kom på det när klockan var 20:25......så är det när man sitter ute i solen och läser bok....:D
drea
Det blir nog ingen utlandsresa för oss nästa sommar. Vi gillar den svenska sommarem så mycket...(om det är fint väder)...:D:D:D:D:D:D
Däremot så kan vi ev tänka oss Thailand i februari/mars.....som backpacker....har gjort det innnan....så härligt....
GOOOOOOOOOOOOD moring girls!
Jo jag gluttade lite på Ernst, han gjorde en trappa...
Vi köpte en ny dator i förra veckan och installerade i går Officepaketet. Då fick vi mer Publisher, ett program som man gör hemsidor med. Det satt jag med hela kvällen i går, det var jättekul!!! Nu får vi snart en egen hemsida från bröllopet!
Jag kan inte ta så mycket semester som lärare, så backpacker i mars är inte möjligt för mig! Men visst, det är ju då man borde åka här i från, för då är vädret som allra tråkigast här!
drea
Man får ta semester när man kan helt enkelt.....när man än tar semester så är det så skönt med ledighet.....men jag håller med dig att Mars är en bra månad...
Kul att få se eran hemsida !! du måste ge oss länken sen.
är det svårt att göra hemsidor? har aldrig befattat mig med detta fenomen...
Cheerful
Mår du bättre idag?
drea
Duktiga Ernst !!.....:D:D:D:D:D