Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Vi bor också i villa. På 240 kvm.
drea
Ja det är en del att bo i !!
Boytan är ca 180kvm sen är resterande förråd, matförråd, tvättstuga, pannrum osv. Har två gästtoaletter ett badrum med badkar och en dusch med bastu.
Cheerful,
Min syster har också en Golden så de brukar vara tillsammans då mina föräldrar är borta. Min syster har nämligen sin hund hemma hos mina föräldrar när vi har vår på dagis. Därför får hon också ta deras hund i första hand. Mina föräldrars hund heter Lucas och min systers heter Otto. Lucas är 6 och Otto 5 år, båd är ganska ljusa. Min syster är webbmaster för goldenklubbens hemsida (stockholms avd.) och med i styrelsen. Så hon är rätt aktiv. Tävlar också i lydnad, just nu i för LP3, om det säger dig nåt!
Snartgift
jasså du vill ansluta till eliten nu ! vart har du varit ?? jag och drea har kommit fram till at det är vi två som är eliten och håller igång denna tråd...:D:D:D
Du är välkommen igen !!
Jag kan sms:a lite städning...:D:D:D:D:D
Snartgift!
God morgon!
drea
LP3 ??
MP3 heter det...:D:D:D:D:D:D:D:D
Snartgift
Visst är det härligt med yta ?
Jag kan oxå smsa städning! eller så kan man väl ringa det är nya gratis nummret så kommer det en snygg kille hem och städar åt en medan man själv får en drink!
Har för mig att numret var 66666
Cheerful!
Ja just det!
MP3!
Ja lite städning tack!! :D
Jag har lekt lite med mina barn och pratat i telefon (igen) :D och sånt. Tvättar lite.
Dooooh..... kul va? :D