Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
drea
Ja allt drabbar oss.....:(
Ångrar att jag inte handlade GB Sandwich på lunchen.....det hade varit gott....men så är det när man åker inom sin florist och ska prata brudbukett för 10:nde gången.....:D hon börjar nog bli trött på mig.....:D......men jag kan inte hjälpa att jag är noggrannheten själv när det gäller vårat bröllop.
Hej flicks!!!
Jisses...här har jag varit väck 1½dag (ja, jag var på stranden igår..) och så har ni rafsat ihop minst 10 sidor!!!
Hahaha! Ni är inte kloka... tur att eliten fanns kvar o kunde upprätthålla ställningarna.
Vill bara rapportera att den icke fettfria grill-såsen blev TOTALFAVORIT på grillfesten! Den tog slut i ett huj, och ALLA ville ha receptet! Jag själv stönade högljutt när jag provsmakade den... UNDERBAR!!!
Hallåååå....? *eko*
Oj, här sitter man och glor i tidningen och så är ni här och skriver, bäst att hålla jämn takt!!
Jag ringde precis och begärde ledigt dagarna innan bröllopet. Min chef sa först nej, men nu pratade jag med hennes vikarie och hon sa att det var ok! Skönt!!!
drea
Vad är det för pucko till chef som inte fattar att man behöver vara ledig före bröllopet...?
Tur det löste sig ändå!!!
Tänkte också köpa en Sandwich, men hade inga kontanter... kunde inte riktigt ta det på kortet!
Annica_B
Jaha legat och gottat dig på stranden, det kan ju inte ha varit så skönt eller??...hahahahaha
Mycket bättre med BT och jobba...hahahaha
Ja här är vi flitiga minsann.....jag och drea (eliten) har hållt ställningarna...:D
Annica
Ja, jag vet. Hon är dum! Tur att jag snart slutar jobba där.
Hmm...vill ut o sola mera!! Det är inget kul att vara inne när det är beachväder!!!