• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

hellokitty

Vaddå uttråkad vi har ju BT !!:D

• drea

Cheerful,
    Jag drömde att jag hade hästsvans...den enda frisyr jag klarar av Hoppas frisören är bättre!

Jaha, så har pratat med din florist? Det har inte jag gjort än... Men jag är inte så kinkig när det gäller blommor, bara det blir snyggt!

• hellokitty

hmmm... fråga husbandet!

Han har faktiskt inte friat än.. Som jag skrev i annan tråd så skulle han nog aldrig få för sig att fråga för han är totalt hopplös när det gäller romantik. Jag söker inspiration....och pengar! till att kunna fria till honom. Har räknat ut att jag kommer att ha råd att fria om 2 månader!
    Han är ganska dyr i drift, karln....

• drea

Hellokitty

Man kan faktiskt prata i telefon samtidigt som man är på BT! Funkar utmärkt!
    Jag råkade dock svara "Pappa" i telefon en gång istället för "välkommen till försäkringskassan" när jag höll på med ett inlägg till Cheerful, nyss!

• drea

Jag gifter mig den 30 juli, ok, VI gifter oss då, men mest jag, för jag har finast kläder!

• hellokitty

Behöver ett snabbt råd också! Husbandet kom precis på att vi faktiskt är bjudna på kalas ikväll (som vanligt i sista minuten). Så nu måste jag springa iväg från jobbet och leta present till en kvinna som fyller 38(?) är nära vän till honom men inte till mig, tror hon hatar mig. Hon är en sån där typisk "café-opera-wannabee" trots sin ålder...
    Vad tusan ska man köpa?

• drea

Jag var på fest hos en 38åring i lördags, köpte en stor bukett med solrosor och annat på Hötorget till henne!

• hellokitty

drea:

Jag brukar att sitta och fundera i några sekunder innan jag svarar i telefonen för att "träna in" hur jag ska svara så att det inte blir fel!

• hellokitty

Solrosor är en bra idé! Något mer? Inte smycken för jag jobbar med det och för att kunna handla billigare måste chefen vara inne och det är hon inte. Tänker inte handla utan rabatt till henne!

• drea

hellokitty!
    Bra tips, det ska jag tänka på!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....