Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Jaha då förstår jag hur taket ser ut...
Hellokitty!
Jag jobbar i växeln, inte så snillekontoret! Tror att det har med Eu grejor. Vård ska man få var som helst nu, men inte arbetskraft, den skall anpassas till landet de verkar. Åk till byggarbetarnas hemland och köp det där, men ta inte hit dem! Typ!
Jag är 29 år!
snartgift!
TOOO much plastic fantastic eller?
drea:
ok, tack för svaret! jag ska framföra det till karln som är tandläkare!
Jag är "endast" 26 år och har inte gjort någon skönhetsoperation än.
drea
Ja det vore något ! finns det några jobb att söka nu då??
snartgift
Jag fattar precis hur erat hus är har man en m2b som pratar bygg och el och en pappa som är byggmästare så kan man allt !!..:D
Hon ser ju helt förstörd ut...
Tycker hon var vacker som hon var innan! Stackars dessa Hollywoodfruar, de har det inte lätt med alla pengar och flotta villor! :D :D
Cheerful,
Har inte hittat nåt, men jag ska ta en repa snart igen och leta. Kan vara så att jag får jobb på min mammas skola till hösten, det beror på om de har övertaliga lärare inom kommunen eller ej. *hoppas*
Cheerful Ha ha! Ja, då begriper du ju! :D
Ok, ni som ändå diskuterar hus och dyl. själv är jag inte så insatt i måleri och snickerier men husbandet brukar alltid fråga vad jag tycker om färg och form för det har jag ganska bestämda åsikter om. Vi har köpt ett rött hus med vita knutar, jättefint med gammal stil. Nu ska vi bygga en veranda och han undrar vad det ska vara för färg på den. Jag tycker vitt rakt igenom men då börjar han klaga på att han måste måla den en gång om året. Taket är för närvarande rött men om man skulle göra det svart så skulle man kanske kunna ha svart veranda...? Eller ska man ha den träfärgad? Åsikter tack