• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Ok om du inte ska måla det själv så kan det ju målas vitt! Tänkte mest på arbetet!

• snartgift

hellokitty Du kan ju ha svarta takpannor. Det finns både i plåt och tegel. Vi har svarta tegelpannor.

• hellokitty

snartgift Jag brukar kolla in husen vi åker förbi när vi åker till landet men har aldrig sett någon som haft svarta tegelpannor... Är det snyggt? Vi hade tänkt platt plåt annars.. inte pannor i plåt.

• Hej baberiba

hellokitty

drea har en verksamhet så ring 66666 så får du hjälp....men se till att din kille är bortrest....ringer du detta nr så får du all services du kan tänka dig !! fråga drea......:D

• snartgift

drea Vi har grå puts. Också underhållsfritt! Så skönt! :D :D :D Men vi kan måla om det om vi vill i vilken färg vi känner för. Rätt så bra! :D

• Hej baberiba

hekkokitty

De på 66666 gör allt du ber dem om så de kan ju måla åt dig och lägga om taket....:D men som sagt fråga drea....:D

• Hej baberiba

drea

ja det är skönt med mexitegel......:D

• hellokitty

cheerful
    vad tar hon per minut då?

• snartgift

hellokitty Det måste du ha sett tycker jag... De är ju hur vanliga som helst! Tak som går "bäckebölja", i vågor, eller hur man nu ska förklara det. Det måste du ha sett!!!

• hellokitty

och jag heter inte hekkokitty! :-d

Svar på tråden Oups, lite snabb.....