Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Jag är 36 (snart37)....men känner mig som 25....:D Får höra hela tiden att jag ser ut som 30....:D
snartgift,
nej det är bättre med LAGOM, som här, i Sverige!
Cheerful
Gammlingen i gänget!
Vitt tycker jag låter helt suveränt!
Däremot har jag sett röda (typ falu rödfärg) hus med både svart och vitt runt fönsterna och det är skitsnyggt. Då hade en svart veranda smält bra in. Kanske lite lättare att göra så än att byta färg på taket ;)
Cheerful:
Jag får visa leg när jag ska köpa cigaretter! *stolt*
hellokitty
Vill ni inte ha en massa målande så kan ni göra som vi gjorde. Köp tryckimpregnerat trä och bygg er veranda i det och sen oljar ni in det bara....
Vi har ett vitt mexitegelhus och till denna gjorde vi ett trappstaket vid entren i oljat trä.
hellokitty
Enklast är att olja in det bara, alltså behålla träfärgen. Då slipper man måla om så ofta också!
Jag som trodde jag var äldst hihi! Gamling där hehe! :D :D Men som sagt, egentligen är du ju 30. Folk säger ju det! :D :D
drea
Jag får visa leg på systemet !!
Jag ska anmäla dig till Patrik !!..:D
snartgift:
Men taket måste ändå läggas om för det läcker som ett såll! Mögel i väggar och dyl. De som hade huset före oss har inte tagit hand om det speciellt bra... Så då kan man byta färg på taket!
Dessutom har vi en husmus som bajsar ner alla tallrikar jag diskat så jag får diska om dom...
Längtar tills diskmaskinen är installerad... *dagens i-landsproblem*