• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

drea

Jag kunde sms:at en 20:a till dig...:D:D:D vaddå inte ta det på kortet ?? inga pengar eller ??...:D:D:D:D.....

• Annica_B

hehe...visst är han ful? Han menar jag. *flina* Helt vansinnig...

• drea

jag kan ju säga att jag jobbar fram till den 27 juli... så det lär ju bli några sidor till på denna tråd om ni andra hänger på!
    Hur länge till jobbar du Cheerful?

• Hej baberiba

drea

Håller med Annica_B vilket pucko till chef som inte fattar det, visserligen så jobbar du som vikarie men ändå !!...........skönt att chefens vikarie sa JA det inte chefen vet om har hon inte ont av.....D

Nu är det inte länge kvar till er stora dag ??

• drea

Cheerful,
    Jorå, jag överförde precis 500kr till kortet, hade visst bara 25 kr kvar. Det är inte lätt att inte handla i hjäl sig så här innan bröllopet!

• Annica_B

Om man inte får för mamma så frågar man pappa... Har funkat i alla tider, även när man börjar jobba!

• Hej baberiba

drea

Jag jobbar denna veckan ut och är tillbaka igen på jobbet 8/8 alltså veckan före vårat bröllop. Så ni tjejer får se till att hålla denna tråd vid liv så vi hittar varandra igen efter semestern !!

• drea

Nej, 25 dagar kvar... börjar bli lite nervös faktiskt!

• Hej baberiba

Annica_B

Du var på beachen igår var NÖJD !! tänk på oss som fick jobba.....:D:D:D

Badat ännu?

• drea

Jag förstår inte varför det skulle vara så svårt att få ledigt? Manpower har ju ingen direkt brist på personal! Skönt att det löste sig.

Svar på tråden Oups, lite snabb.....