• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

När är det dags? Jag har säkert frågat förr...

• snartgift

6 aug. 5 veckor kvar!!!
    Och du?

• drea

30 juli, veckan innan dig! Drömde mardrömmar i natt för första gången, så det börjar väl pirra lite i magen!

• snartgift

Ska bli så kul!!! Hoppas det blir fint väder båda helgerna! :D

• drea

Ja, verkligen. Vi ska ju vara ute, så det skulle bli lite jobbigt om det regnar och blåser! Har ni planerat klart allt eller finns det mycket kvar att shoppa och fundera kring?

• snartgift

Det mesta "största" så kallat, är klart.
    Vigselprogram och festprogram ska skrivas ut. Ska köpa några ljusstakar och lite annat småfix.

Ska till lokalen på torsdag med vår toastmadame ( min blivandes syster ) och göra en "checking" :) en gång till.

Ska provsminkas snart. Ska göra en provuppsättning en gång till nästa vecka.

Är ni klara eller?

• drea

Ja, det mesta tror jag är klart!
    Vi ska träffa präst och restaurang till helgen (förhoppningsvis). Kantorn måste vi ringa och meddela vilka psalmer vi vill ha och så måste jag köpa underkläder.
    Klänningen kommer när den är klar och sen är det mycket som inte kan göras förrän det börjar närma sig. Hur det blir med tårta vet vi inte än, det beror på vad restaurangen säger...

• Hej baberiba

Morrn tjejer !!

Ni har hubbit med en del ser jag :D:D:D

Drea
    Snygg tiara !!

• drea

Cheerful!
    Tack!

Gick det bra att grilla i fredags?

• Hej baberiba

drea

Jo det gick bra med grillning fast kolen tog slut mitt i grillningen så det var bara att börja om från början.....puh....tillslut blev det mat....mmmmm.......så gott....

Å vädret var fint !!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....