• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Cissi_73

Ja det är tråkigt :(
    Min blivande viste ingenting , hihihihi...är lite avis att han har fått ha kul..i bland så undrar man va man har för vänner..man blir ju besviken, dom säger klart att det blir en hippa för dig så det kommer när du minst anar det typ , å nu fick jag höra att det inte blir nåt..eller så är det för att lura mig , jag vet inte ..är bara förvirrad just nu...

• augustibrud05

Cissi_73: Dom kanske säger så just för att lura dig, så det kanske blir när du minst anar det.
    Hur känns det nu då dagarna precis innan. är du nervös? Jag börjar bli nervös inför kyrkan, det är ju en lång väg att gå inne i domkyrkan, mardrömmen är väl att halka eller snubbla uppför kyrkgången

• Cissi_73

augustibrud05

Jag tror att det är nå lurt med det där, det visar sig :)

Jag är jättenervös nu , huga va fort tiden har gått nu... kan inte fatta att det är nu på lördag man gifter sig. jag är också nojig för att snubbla eller svimma innan man kommer fram till altaret, det är ju en lång bit att gå...Min bror ska föra fram mig till min blivande för min pappa finns inte längre kvar i livet :( så då blev det min storebror . Är glad att han ville föra fram mig. hoppas att allt blir som man har tänkt sig bara med all planering å så. I morgon ska vi träffa prästen, ska bli kul :)

• Gabbies

vilken kyrka o vilken tid är det på lördag? e så nyfiken av mig.. ;)

• agnelia

*gäsp*
    God morgon brudar!

• Cissi_73

Nu har vi träffat våran präst å det var samma präst som var där när vi var på information. så jag blev jätteglad, för hon är bra :)

Så övade vi på att gå till altaret, å jag började skratta, kändes lite fånigt att gå å hålla brorsans hand å så på en bänk satt ett ungt kärlekspar å tittade på, jag var som en liten fjortis.min blivande skämdes för mig , han sa att jag kommer att förstöra dagen om jag får ett skratt anfall, men jag sa åt honom att det inte var nån fara..huga hoppas att man kan bita ihop då..

Så i kväll ska vi fixa vigselprogrammen..

• Cissi_73

www.tirmusic.se/mp3.htm ni måste bara lyssna på denna låt ,kärleken binder oss samman..den ska vi ha å den är så underbar... Jag kan rekomendera den till er som ska gifta sig.

• Brud aug 2005

Cissi_73, hur känns det???? Nu är det inte långt kvar!!!! Har du allt på plats eller är du stressad???

Har svårt attt änka mig känslan man har i magen när det bara är 1 dag kvar!!!!

Lycka till imorgon!!!

• augustibrud05

Cissi_73:
    Du har säkert fullt upp idag inför den stora dagen imorgon.
    Vill bara säga att jag tänker på er och önskar er lycka till med allt imorgon.
    Kram Monica

• Bela

Ja, alla gratulationer till Cissi_73 som ska bli fru!!

Men jag är så avundsjuk på er som verkar ha sånt flyt på planeringen och bra stöd här i tråden.
    Själv är jag som ett vrak och har inte planerat nåt och har ingen lust att göra det heller. Ser inte fram emot bröllopsdagen, jag vill bara vara gift med min älskling.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!