• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Cissi_73

Mm jättesynd, men har du inga du inga bilder du kan maila över ?

• augustibrud05

Ja det är synd att jag inte kunde komma, men ni väljer alltid tisdagar och just tisdagar jobbar jag alltid med Mary Kay.
    Kanske vi kan välja en annad dag nästa gång

• Cissi_73

Ni som ska gifta er hur ska ni ha eran fest, ska ni ha nån som spelar live eller ska ni ha nån Dj ..skulle vara kul att höra hur ni ska göra så kanske man kan få lite ideèr, jag har kört fast lite nu..

vi ska ha en Dj ialf så så långt har vi kommit å så har vi 2 st som ska servera maten å så.
    festprogrammen håller vi på att planerar å det är inte lätt att komma på va gesterna ska få göra innan vi kommer å sen när festen väl börjar..Behöver lite tips..

• agnelia

Tack för en trevlig träff igår kväll tjejer!!

• Brud aug 2005

Augustibrud05,
    Vi väljer ju inte alltid tisdagar, utan skriver oftast ut en 2 - 3 olika datum, sen väljer vi det datum som de flesta kan på..... Har varit väldigt många torsdagar under våren, men även vissa tisdagar! Onsdagar är vi många som inte kan på, så då brukar det sällan bli träffar....

Cissi_73,
    Vi kommer att ha lite skumpa till gästerna utanför bygdegården (medan vi är ute med limousinen). Vi funderar på om det räcker med att mingla medan vi är borta, eller om de ska gå en lite tipspromenad!!!
    Sen blir det tre rätters middag (då vi också har 2 personer som serverar). Vad gäller festprogrammet så vet jag inget då min toastmadame fixar den...så det blir en överraskning vad som kommer att hända under middagen.
    Sen blir det dans till DJ, paus för tårtätning, sen mera dans :)

• Brud aug 2005

Föresten...
    God morgon...
    och tack för en trevlig kväll igår :)

• feb05

Godmorgon tjejer!

Tack för en trevlig "date" igår...

Tyvärr har jag inga bilder att skicka. Tog ju inte några bilder själv under dagen...

• Cissi_73

feb05

Det förstod jag me att du inte kunde ta kort ;)

Men jag tänkte om du hade satt in bilder i din dator . :)

• augustibrud05

Nu är jag nyss hemkommen från stan, har varit och valt ut min ring, det var inte det lättaste att välja bland alla fina ringar.

Brud aug 2005:
    Självklart ska ni välja den dagen som passar för de flesta, naturligtvis.
    Hoppas jag kna komma efter bröllopet på en träff.

Cissi_73:
    Vi ska ha Tapasbuffe och sen rosa chokladmouuse till efterrätt.
    Kaffe och tårtor blir det lite senare.
    Jag är ju norska så då ska det vara lite på norskt vis, inte bara bröllopstårta utan ett buffebord med en stor bröllopstårta och flera mindra tårtor och mjuka kakor.

Vi kommer att ha en trubadur som underhåller och vanlig cd spelare med blandade favoriter.

Traditionell dukning E_bord, floristen kommer att åka dit och dekorera borden,
    så vi lånar vaser och ljus av henne. Rosa och limegrönt kommer det att vara det vet jag, sen vet jag inte vad hon kommer att göra. Skönt att slippa tänka på det.
    Dukningen kommer vi att göra kvällen innan. Festprogrammen fixar min systers pojkvän jag mailar bara över innehållet.

• Cissi_73

augustibrud05

det lät ju jättebra det där , vilken tur ni har som slipper tänka på det emsta , jag å min älskling fixar allt själv till dagen före bröllopet, å det känns stressigt nu , huga..

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!