• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Brud aug 2005

absolut...ska bara komma ihåg kameran :)

• augustibrud05

Nu har vi bestämt tårta och det blev chantals moussetårta med smak av hallon och passionsfrukt. Fick med oss provsmak hem och oj vad god den är. jag smakade den på mässan också så jag visste redan att den var god.

• Brud aug 2005

Det lät gott :)
    Hur ska den se ut då??? Vad får ni betala per bit?

• augustibrud05

hallonmoussen kommer att vara överst och den är rosa så då passar det färgtemat.
    Passionmoussen är gul men den syns inte.
    På kanterna är det vit choklad.
    Den kostar 35 kr/ biten. Lite dyrare än deras vanliga bröllopstårta. Men min blivand är inte så förtjst i tårtor så då passar det här perfekt.
    Passar bra efter maten också då den är lite fräshare än en vanlig tårta inte så mäktig.

• feb.brud

augustibrud05:
    Den tårta har vi oxå funderat på. Jag är inte heller förtjust i vanliga tårtor. Vi smakade de på bröllopsmässan på stadshotellet och den var verkligen mumsig. Ni kommer inte ångra er :-d

• Brud aug 2005

Godmorgon...
    Det blir ingen bruduppsättning i dag :( Bea ringde, den andra tjejen (stylisten tror jag) är sjuk... så vi vet inte hur vi ska kunna hitta en tid till mig nu :(

• agnelia

Nej, vad tråkigt!
    Men se det på det här viset, hellre sjuk nu än den 20/8!

• Brud aug 2005

Ja, fast hade hon varit sjuk den 20/8 (som hon antagligen kommer vara, då hon fått blödande magsår) så har dem ju bara mig att ta hand om, så det klarar Bea själv... Men idag var vi ju 3 st brudar de skulle fixa...och det klarar hon inte själv!!!!

• Gabbies

får man fråga vilken frisör du har? Bara undrar...

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!