• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Cissi_73

Tack så mkt !
    Vi har inte hunnit med vigselprogrammen, vi har haft fullt upp så vi struntar i dom. Vi måste få en blund i natt. Min blivande är jättenervös medans jag är aslugn,men mitt kommer väl när jag står i kyrkan..Hoppas bara att det blir fint väder nu..

jag berättar mear sen hur det gick. Karm på er alla..

• agnelia

Tittar in och önskar Cissi_73 all lycka på bröllopsdagen!!

• augustibrud05

Bela:
    Har ni börjat planerat och sen kört fast eller är det i början av planeringen som du käner som du gör?
    Jag körde fast många gånger under dom 10 månader som vi planerat. Det var inte alla gånger det var kul. Då tog jag några veckors uppehåll tils inspirationen kom tillbaka.
    Skriv mera och berätta vad du vill ha hjälp med så ska jag försöka komma med lite tips och ideer.

• Bela

Augustibrud:
    Jag har inte börjat planera alls.

Har gjort gästlistan men vi har inte bestämt om vi ska ha kyrkbröllop eller rymma iväg från svärmor, som säkert skulle börja domdera om vi skulle planera ett kyrkbröllop. Hon är snäll, men har bestämda åsikter om allt och vill vara med och bestämma om allt. (hon planerar redan "utifall ni skulle få barn om några år") :-S
    Det är bara min mamma som vet att vi ska gifta oss ännu så länge och hon är nöjd så länge vi är nöjd.

Själv känner jag som jag skrev innan inte alls för att gifta mig. (men vill VARA gift, bara orolig inför själva bröllopsdagen) Det låter som väldigt mycket svår planering och jag har ingen aning om var jag ska börja. Jag har inte heller nån lust att vara fokalpunkten för en hel dag, (är extremt blyg) men samtidigt är jag religiös nog att verkligen vilja gifta mig i kyrkan.

Hmm... mkt svammel, förlåt. Jag är nog mest förvirrad just nu och överväldigad av hela projektet att gifta sig. Ni är så duktiga och verkar ha sån koll och själv känner man sig inte alls som den mogna 30-åringen man faktiskt nyss blivit.

• agnelia

Var ner på stan en sväng idag. Såg två möhippor i full gång, ingen av oss?

• Gabbies

Cissi_73: Hoppas att du har en underbar dag trots vädret.. tyvärr kan man inte strya över det.. trots att vi alla hade önskat vacker väder tills idag! men som sagt ha de underbart o njut i fulla drag!

• november04

Lite uppdatering igen

4 aug 2005 - augustibrud05

6 aug 2005 - Elfva

20 aug 2005 kl. 16.00 - Brud aug 2005

27 aug 2005 - 27aug

3 sep 2005 - emrika

17 sep - lillnickan

4 feb 2006 - petra_2006

5 feb 2006 - agnelia

20 feb 2006 - Bela

25 feb 2006 - feb.brud

7 juli 2007 - Gabbies

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* GIFTA *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

5 juni 2004 - Västerås 2004

20 nov 2004 kl. 14.00 - november04

12 feb 2005 - feb05

1 juni 2005 - yamman

11 juni 2005 - stråla

25 juni 2005 - Brud76

25 juni 2005 - snöre

23 juli 2005 - Cissi_73

• Cissi_73

Hej på er :)

Nu är man fru Mårtensson, äntligen :) jippi..viken dag det var , helt toppen, Bea hade gjort ett toppen jobb , jag är så supernöjd med allt...
    jag vart nervös i kyrkan , jag skakade som ett asplöv , hahahaha...Men det var vackert..om ni är nyfikna så gå in på Beas hemsida , hon har lagt in lite bilder på bröllopet. :)

• Bela

Hur hittar en nykomling som jag Beas Hemsida då?
    (kollade igenom hela tråden efter en länk, men hittade inte nåt)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!