• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • junibrud2006

Grattis Billa och välkommen! Jag är själv ganska ny i forumet. Ska gifta mig juni nästa år. Jag ringde precis återförsäljaren av den klänning jag gått och suktat efter någon månad nu så det blir att ta en tur till Stockholm och prova. Ev tar jag det redan i Göteborg när jag ska ner om två veckor, vi får väl se. Man är ju nyfiken av sig... Antagligen blir jag väl eld och lågor eller enormt besviken eftersom jag hoppas så mycket att den ska sitta bra...!!!

• Billa

Tack för det fina välkommnandet!
    Måste ju erkänna att jag är totalberoende av BT ! Man får så många roliga tips och idéer! Å får höra så många romantiska berättelser!

Gifta sig i en kyrkoruin?! Det lät himmla tufft!! Ingen som möjligtvis vet nån bra handikappsanpassad(min kära mor är rullstolsburen) ruin?!

• agnelia

Vet inte hur det ser ut där, har bara sett bilder på en tjej som gifte sig i Rytterne kyrkoruin och det var så vackert!
    Men det kanske är den mest lättillgängliga platsen...
    Kom och tänka på det när du skrev att ni hade förlovat er i en slottsruin.

• agnelia

Jag är så lycklig!!!!!!!!

Fick tag i en klänning till emrikas bröllop igår! Då den jag beställde var slut så fick jag lite panik!

Via BT´s Köp & Sälj fick jag tag i en vacker och underbar ljusrosa klänning!
    Otroligt, den satt perfekt på mig!! Behöver inte sy in eller ta ut den nånstans!!
    Jo, ta upp den lite på längden men det var jag beredd på när man bara är 162 cm lång/kort.

Den är så fin!!! Så nu blir det ut och leta skor, synd bara att jag jobbar idag, annars hade det blivit en runda på stan.

Ha en trevlig helg tjejer!!

• Cissi_73

agnelia

Så det var du som köpte av min vän, hon förkalarde för mig i går att du visste vem jag var å så ,nu vet jag att det var du..kul att du är supernöjd ..den är otroligt vacker den klänningen :)

• agnelia

Cissi_73,
    Ja, det stämmer! Anade att det var din tärna...
    Jag blev "förälskad" i den klänningen! Sitter så bra och är så vacker!

Nu ska jag försöka få min fästman att matcha mig med en ljusrosa slips till sin gråa kostym... Wish me luck!

• Cissi_73

agnelia

Kul att du blev nöjd :)
    Det kommer att gå bra för er å jag önskar er lycka till :)

• Elvy

Fråga till Cissi_73

Grattis till dig och din brudgum. Jag är lite nyfiken. Fick du din möhippa och hur var den?

• feb05

Hej på er tjejer!

Nu är jag tillbaka på jobbet efter 3 veckors semester. Känner mig inte alls motiverad...men har ju inte så mycket val

Jag kan också rekommendera Dressed4fest. Köpte min klänning där för bara 2500. Hon sydde dessutom om klänningen alldeles gratis. Tror att det fortfarande är utförsäljning på klänningar där.

• Gabbies

Minns ej om jag sagt grattis till Cissi_73 än.. men en gång för mkt kan väl inte skada.. så GRATTIS!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!