• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Brud aug 2005

Jaha...då är jag först på listan nu då :)

Och i lördags hade jag min möhippa Jag är fortfarande helt slut...känns inte så kul att vara på jobbet!!!

Återkommer om min möhippa när jag är lite piggare och har lite mer tid...

Kram på er tjejer!!!

• Elfva

Hejsan

Nu är jag hemma igen, vår bröllopsdag var UNDERBAR!
    Kan inte tro att vi hade sån tur med vädret, för på Lidingö kom regnet först efter kl 22 på kvällen och solen tittade fram en hel del under dagen. Jag har förstått att här hemma i Västerås var det regnigt och blåsigt mest hela dagen...

Allt gick så bra så, det var förstås jätte nervöst innan vi gick in i kyrkan, men det gick så bra så... Allt blev faktiskt precis så som vi hade tänkt och önskat oss.

Ni ska få se bilder och höra referat om hela dagen så småningom. Jag höll förresten på att glömma min brudbukett både när vi skulle till fotografen och när vi skulle till kyrkan, det ni!

• Brud aug 2005

Elfva,
    vad kul att allt gick som ni ville på bröllopsdagen!!!! Ska bli jätte kul att få se kort och höra om er dag!!!

Vi ska iväg och träffa prästen imorgon...

• Billa

Här har det varit tyst några dagar!
    Alla försjunkna i bröllopsplanering?! Hehehe!

• Brud aug 2005

Ja, ibland blir det verkligen tyst här!!!!

Själv så var vi hos prästen igår...det gick jätte bra! Hon var väldigt trevlig, så jag tror det kommer att gå kanon :)

• junibrud2006

Jag fick skisserna på mina inbjudningskort igår. Har kontaktat en tjej som gjort sex olika färgvarianter som alla var jätteläckra. Blir svårt att välja. Dessutom har jag en annan tjej som ska skicka några förslag. Får hoppas att de inte här bra så att man kan gallra bort snabbt, annars blir det svårt...

• Billa

Hehehe! Ja det gäller att inte ha för många alternativ! Då blir det bara besvärligt!!

• junibrud2006

Som tur var är det en som känns riktigt riktigt bra så kanske... Får väl se när jag får provet tryckt och klart. Ska försöka skicka iväg korten under hösten, senast i december. Vi har inte berättat för några mer än våra föräldrar och en kompis så det är väl bäst att avslöja i tid om vi ska få några gäster...!

• Billa

Ja om ett år är ni gifta!
    Man ska ta det som känns bäst förs!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!