• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Cissi_73

Hej på er !
    snart kommer fotografen vi hade med vårat allbum, tackkort å förstoringar , är så nyfiken hur dom blev, är 30 min kvar tills hon kommer. sen har man att göra å skriva i tackkorten huga, hihihi..

• agnelia

GRATTIS alla nyblivna fruar och LYCKA TILL alla blivande fruar!!!

Nu sticker jag iväg till grannlandet på semester och kommer hem dagen innan Emrikas bröllop! Det får jag ju inte missa!

• Lillpysch

Hej! Bor i Västerås och ska gifta mig nästa sommar. Får man vara med här? ;)

• Brud aug 2005

Lillpysch,
    självklart får du var med här!! Grattis till kommande bröllop... Har ni bestämt datum och kyrka än?

Själv så gifter jag mig på lördag....

• junibrud2006

Välkommen! Var och när ska du gifta dig? Nyfiken...

• Lillpysch

Nej, vi har inte bestämt mycket än, men vi diskuterar just nu vilken månad som passar oss bäst, och vi ska åka runt o börja kolla in kyskor och sånt. =) Vad spännande på lördag! =) Är du inte nervös? :D

• Lillpysch

kyrkor ska det ju va... inte kyskor!! :D

• Brud aug 2005

Lillpysch,
    är inte så farligt nervös....men jag lär väl bli på lördag :) Just nu är jag bara så koncentrerad på allt som ska fixas...

• Lillpysch

JA, jag förstår det! =) Jag har ju ganska lång tid på mig med planeringen om man säger så, men jag är lite vimsig av mig så jag är rädd att jag ska missa nåt. Och sen komma på det i sista stund! =)

Hoppas att det blir ett underbart bröllop på lördag! :)

• feb05

Ville bara önska dig lycka till brud aug 2005. På lördag blir du en av oss fruar !

Hoppas allt blir jättebra och att ni får en underbar bröllopsresa ! Ska bli kul att få höra om det när ni kommer hem igen!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!