• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Brud aug 2005

Lillpysch,
    tack, det hoppas jag också *längtar*

feb05,
    TACK, ja tänk att jag snart kommer att bli Fru...det låter väldigt vuxet...sen får man väl se om man blir mamma fram över också :)
    Ja, jag längtar verkligen till bröllopsresan.... Ni får väl höra lite när jag kommer hem...och titta på kort!

• junibrud2006

Vart går bröllopsresan? Lycka till på lördag!

• Brud aug 2005

Tack!
    Bröllopsresan går till Azorerna i 2 veckor...

• junibrud2006

Låter helt underbart! Passa på att njut. Vem vet, om något år kanske ni är fler i familjen?!

• Brud aug 2005

Ja, jag ska verkligen njuta :)
    Har jobbat hela sommaren, så nu vill jag ha ledighet!!!!

• Cissi_73

jag vill bara varna er ..beställ aldrig bröllopstårta på öhrmans konditori..han gjorde våran å den var inte alls som vi ville ha den ,den var inte ens i näheten lik den vi ville ha..å vet ni va fick som kompensation..300 kr.. tårtan gick på 2000 kr, han var inte själv nöjd med sitt jobb..så lite tyckte han att det var värt att ge oss i kompensation..jag är så besviken...Så fort jag ser tårtan på bild så blir jag ledsen..så illa var det.. Den smakade bra som tur var.Men låter man en som gör bröllopstårtor så tror man ju att den kommer att se ut som den man har bestämt sig för..Men tydligen så klarade han inte av att göra den bra..så var han försenad också..Vill bara varna er..men det kanske bara var vi som hade otur..hoppas att andra brudpar är nöjda med sin tårta som har beställt därifrån.

Jag ville bara få ur mig detta..

• junibrud2006

Fy vad trist. Tycker ju att ni kunde få lite mer än 300 kr i kompensation. Då ska jag inte gå dit alltså...!

• Cissi_73

Ja det tyckte jag me..men men han har 2 kunder mindre nu...så beställ inte tårta där, fast det gör du som du vill, kanske bara var vi som hade otur...

• junibrud2006

Vi hade faktiskt redan siktat in oss på Malmens. Någon som har erfarenheter därifrån?!

• Gabbies

Passar på o fråga om det e någon som har erfarenhet av Systrarna Eriksson? har hittat min drömtårta där.. är dom bra?

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!