• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Gabbies

Oj jag har visst glömt att säga grattis till augustibrud05.. *skäms* Men grattis iaf!

• Cissi_73

Hej på er !

Och grattis augustibrud05..hoppas att ditt bröllop blev oförglömligt ;)

i går fick vi se våra bröllopsbilder , jättefina vart dom, så nästa lördag är vi med i vlt , jättekul :)

så har jag varit hos Beatrice på I Doo Weddingstudio å fixat mina naglar dom blev så fina så , å det var billigt nu också kostade bara 300 kr å då var det nytt material också ord priset var 780 kr.. då är det acryl med tipp, det gör att det ser naturligt ut , jag rekomenderar er att pröva det om ni funderar på att skaffa långa naglar. jag är super nöjd :)

om ni är lite nyfikna hur bilderna ser ut så kan ni gå in på www.eye-c.se/ så klickar ni där det står bröllop, vi är dom som är gifta i juli..:)

• Cissi_73

glömde att säga att bilderna är små men endel ser man..

• augustibrud05

Cissi_73: Jättefina bilder vad kul det är att se andras bilder, alla är ju så fina.

Hur gjorde du när du skickade till vlt, skickade du via mailen?

• Cissi_73

augustibrud05

tack så mkt :)

Våran fotograf ordnar det , det enda vi behövde göra var att skriva det som skulle stå i tidningen å våran adress och personnr så valde vi en bild . så den 13 aug är vi med i tidningen :)

• Billa

Wiiii!! Nu har vi bestämt ett prel. datum! 15/9-07 ! Oj va lång tid det är kvar! Men det känns mer på riktigt nu är ett prel. datum är satt!

• Billa

Jättefina bilder Cissi_73 btw !!

• junibrud2006

Grattis augustibrud! Hoppas ni fick en underbar dag. Ser fram emot bilder... ;.)

Cissi - jättefin bild. Gillade din bukett också. Ska bli kul att se i tidningen!

• Cissi_73

junibrud2006

Tack så mkt :)

Du kan gå in på IDooWeddingstudio, där finns det mera bilder på mig å andra brudar, då går du in där det står blommor.
    den hemsidan har en tjej som fixar allt när det gäller bröllop. en helt underbar tjej. här är adressen så kan du läsa själv, hihi..
    www.idoo.org/index.htm

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!