• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Brud aug 2005

junibrud2006,
    jag hur min klänning på Ursulas, jag precis som du blev bättre bemött där!!! Den kostar 3300 att hyra och över 6000 att köpa, så det var ingen tvekan om att jag skulle hyra!!!!

Min m2b ska (precis som Agnelias m2b) hyra sin frockcoat i E-tuna..

• Brud aug 2005

Cissi_73,
    Vad kul att dem hade lagt upp bilden, ni var jätte fina :)

• Billa

Hej västeråsbrudar!
    Jag är nyinflyttad västeråsare å planerar bröllp till sen vår 2007 ! Lr, planerar är fel ord, snarare drömmer! Vi förlovade oss i skottland 11/6-05 i en gammal slottsruin vid Loch Ness! Underbaraste dagen i mitt liv!Längtar till ja kan börja planera bröllopet! Känns lite tidigt just nu!

• Brud aug 2005

Billa, gratulerar till förlovningen (vilket lät väldigt romantiskt) och till det stundande böllopet!!!!

Det är aldrig för tidigt att börja planera...Jag har planerat i nästan 1½ år när jag gifter mig..... och det finns andra här på BT som har planerat betydligt längre :) *hint, hint Agnelia*

• agnelia

Vem jag?? Ja visst ja, 22 månader innan är väl inte så farligt... *ler* Det ska börjas i tid...

Välkommen och Grattis Billa!!

Hmmm... förlovning i en slottsruin, kanske bröllop i en kyrkoruin?

• Billa

Tack Brud aug 2005!Det va otroligt romantiskt!

Jag tror att vårt största problem är efternamnen.Jag vill hellst inte ta hans å han är väl inte så sugen på att ta mitt, men jag tror jag kommer vinna! Hehehe!Men vi fuderar på att kolla runt å undersöka vad våra mormödrar hette innan dom gifte sig å lite sånt! Nån mer som haft sånt problem!

• agnelia

Hade inget problem alls med det! *skönt* Min sambo var så ivrig på att få ta mitt namn. T o m svärmor tycker att det är fint!

• Brud aug 2005

Billa, vi hade det problem i ca 1 år...sen vann jag :) Så nu tar vi mitt som efternamn (jag vägrade släppa det eftersom vi bara är 10 personer som heter det) och han behåller sitt som mellannamn. Jag förstår ju honom för alla hans jobbarkompisar och kompisar kallar honom vid efternamnet!!!
    Så stå på dig så vinner du säkert :D

• Billa

Så är det för mig oxå, jag har ett brittiskt efternamn å det är ju ganska udda i sverige.Han har ett väldigt svenskt efternamn. Men jag tror han känner pressen från sin far, alla (3 st) hans syskon har bytt efternamn så han är sin pappas sista hopp typ!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!