augustibrud05
Tack så mkt :)
Ja du , jag kommer inte i håg allt som hände hihihi.. på morgonen så var jag inte ett dugg nervös , min man tyckte att jag var konstig för att jag inte var nervös , min man han var jättenervös ,han skakade i hela kroppen. min tärna kom hem till mig med sin lilla flicka och våran bestman hämtade min manhuga det är så mkt att berätta. kl:11 kom Bea ,hon började att fixa i ordning mig ,sen när jag vart klar¨å hon hade åkt då började jag att bli nervös, våran bestman kom å hämtade min tärna för dom skulle till kyrkan i förväg å lämna ut vigselprogrammen. så jag blev helt ensam här hemma å jag väntade på min bror ,jag blev mer å mer skakig..när han kom så väntade vi på att limosinen skulle komma. sen kom den å vi gick .vi fick åka runt en stund på stan å det var kul.men sen när vi väl var framme så då vart jag ennu mer nervös, när jag kom in till kyrkan där man får vänta innan man får gå in så började jag att skaka i hela kroppen.sen vart det lite försenat för våran solist hade tänkt fel på tiden så då fickman stå där å bli ännu mera nervös.Men sen kom hon å sen efter en stund var det dags. När portarna öppnades så fick jag som ett inre lugn men var skakig fortfarande, min man hafde sagt till mig att jag skulle skärpa till mig å inte göra bort mig så jag tänkte på det där. Jag gick in med min bror bredvid mig ,gick rakryggad å fokuserade på altargången, å allt gick bra ,man såg hur gästerna grinade det var härligt att se, hihihi..Sen kom jag fram till min man å det kändes så skönt
allt vart så bra å fint..när vi skúlle säga varandras namn så hade min älskling glömt vilken ordning mina 3 namn var i fast han skulle säga efter prästen,han var jättenervös..men det gick bra tillslut, å det gick jättebra för mig jag sa inget fel alls helt otroligt :)
Han grinade också å det var så gulligt, jag var i chocktillstånd så jag fattade ingenting..men va fort tiden gick, kändes som 5 min...
allt gick bra ialf..sen fotades vi å då började det att regna så vi får regnbilder också ,men det kan bli fint ändå, som tur är så blev det uppehåll :)
Festen vart lyckad med, alla gester var nöjda, dom hade haft trevligt medans vi var borta..ja nu vet jag inte va jag ska skriva om..så nu fick ni en litenbild hur det var augustibrud05 :) om ni undrar över nåt så är det bara att fråga :)