• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Brud aug 2005

Vad hände nu???? VIlket väder :(
    Jag ska ju iväg och titta på Grease i E-tuna zoo (UTOMHUS) ikväll.... Fram med solen!!!!!!

Ha en bra helg tjejer!!!

Kram

• agnelia

..och vi tänkte ner till Sjöhagsvägen och titta på cruisingen.
    Vilken åskknall!!

• agnelia

Nåja, regnet gick till kvällen iaf!

Ha en trevlig helg tjejer!!!

• agnelia

..gick ÖVER...till kvällen, menade jag!! *s*

Dags för frukost!

• Cissi_73

hej på er !

Igår hade min älskling sin svensexa , hahaha...han var så fin så, hade knappt nånting på sig när han kom hem..dom hade gått omkring vid löga å kollat på bilar, han hade askul , å snart är det min tur , jag är så nervös..hihihi

• agnelia

Trevligt att han hade kul på sin svensexa!

Ja, det börjar väl närma sig för dig också! Hoppas du blir nöjd med din hippa!

• augustibrud05

God morgon på er alla!
    Har ni varit ute och tittat på raggarna? vädret är ju fortfarande toppen. Nu är jag på väg till jobbet, hoppas värmen håler i sig även nästa vecka när jag blir ledig

Det närmar sig nu, i fredags hade vi möte med vår fotograf, vi ska ta utomhus bilder vid gamla fängelset inne på gården, det komer bli jättebra. Han verkade jätteduktig, våra bilder kommer att finnas på fotografens hemsida så då får ni kika där.

På mÅndag ska vi träffa Sebastian på chantals för att bestämma tårtan.

Cissi_73: Förtsår att är nervös, det kan ju bli närsomhelst nu för dig. Vad kul

ha det bra i solen

• agnelia

Drömde en liten mardröm...
    Att jag vaknade och det var EN vecka kvar till bröllopet och inte sju månader!! *panik* Det var jättemycket kvar att göra och värmen hade fått mig att svälla som en ballong så det var inte en chans att jag kom i klänningen!!
    Gästerna ringde stup i kvarten och frågade vart de skulle parkera bilen, om det fanss mikro i lokalen, om jag hade röda skor att låna ut m.m. Allt medan paniken och stressen vällde fram... Galet!!

Skönt att vakna till verkligheten!!

• Brud aug 2005

God morgon...
    imorgon är det dags för min provuppsättning...lite nervöst.... hoppas det blir bra!!
    Ha en trevlig tisdag...

• augustibrud05

Brud aug 2005:
    Lycka till med uppsättningen, skicka görna bilder sen så vi får se hur du ska se ut på den stora dagen.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!