• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • feb.brud

Hoppas på en träff snart igen! Det blir en del extra planering när man pendlar till jobbet Men snart har jag semester

• feb05

Ska ni ha chokladhjärtan till bröllopet?

Det var nog vi då...vi passade på att ta en sallad innan filmen...

• Brud aug 2005

Ja, jag tänkte det! Men det fanns ingen... så eventuellt får det bli gelehjärtan, eller så sådana små hjärtan som är inlindade i folie.... Vi har ju 1½ månad på oss att bestämma oss.... Jag har små påsar (eller vad jag ska kalla dem) som jag vill lägga något i... Först var det tänkt att vi skulle ha ris i dem...men jag tror de flesta tar med eget ris...eller??? Så då funderar jag på choklad till skumpan!!!

• agnelia

Marabous Aladdinhjärtan?? Och köpa folie på Panduro och linda in dem själv?

• Brud aug 2005

Har dem aladdin hjärtana nu??? Trodde det bara var vid alla hjärtans dag.... vet du hur det är med gelehjärtan då?? Alltså gelehallon i hjärtform...

• agnelia

Gelehjärtan har jag ingen koll på tyvärr!
    Aladdin Gold hjärtan(eller vad det nu heter) finns året runt!! Det är bara det att de knappt läggs märke till under resten av året... De exponeras ju väldigt kraftfullt i februari!

• agnelia

Men gelehjärtan finns säkert också, nånstans!

• Brud aug 2005

Mycket bra med handels folk *ler*
    Tack för infon Agnelia, det blir ju betydligt billigare med aladdin!!!!

• feb05

Vet inte om man kan räkna med att folk tar med sig eget ris...vi hade i alla fall rispåsar som delades ut vid kyrkan (fast hur det gick till kan jag inte svara på eftersom jag inte var där... )

Gott med choklad - ska det bli som en present till gästerna? Om det blir varmt kan ju gelehjärtan vara att föredra eftersom de inte smälter...

Vi hade också en liten "present" till våra gäster - fast den var inkluderad i bordsplaceringen...Jag ska visa den idag

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!