• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Brud aug 2005

feb05, jag menade vilka låter han spelade (namnen alltså!!!)....utryckte mig lite luddigt kanske :)

Ja, fruktsallad är alltid gott....men jag hinner inte fixa det!!! Jag älskar baguetterna på "sub" (eller vad det heter) men de har stängt tror jag!!! Får se vad det blir för något....

• feb05

Okidoki:

Ingångsmarsch: Jämtländsk brudmarsch
    Utgångsmarsch: Amazing Grace
    Psalmer: 289, Vigselpsalm och en till som jag inte minns numret på...
    Solosång: Ännu doftar kärlek...

Vad ska ni ha?

• Brud aug 2005

Har glömt vad ingångsmarschen heter, men ut: Drottningsholmsmusiken
    Solo: I folkviseton, håll mitt hjärta och Du é min man (den sista är en överraskning till min m2b)

• agnelia

Vad kul det ska bli att få se lite foton från bröllopet, feb05!
    Har för mig att man inte såg så mycket av klänningen och buketten i annonsen i VLT. Eller minns jag fel?

Nåja, längtar tills imorgon!
    Ska bli skönt med lite tjejsnack!!

• feb05

Får se om vår bröllopsbild kommer upp i skyltfönstret hos Eggeborns den här veckan...

• Brud aug 2005

Jasså, ska den komma upp i veckan??? Vad kul....då måste vi gå förbi och kolla....
    Men du tar välä med lite fler kort??? Är så nyfiken på hur klänningen blev med rosorna och allt!!!!!!

Ja, tänk att det är så härligt väder...det passar ju perfekt inför våran picnic :)

• feb05

Ska plocka ihop lite olika bilder så att ni får se...klänningen syns rätt bra på tackkortet...

Jobbar du också - eller sitter du hemma?

• Brud aug 2005

Nej då...jag jobbar!!! Eller jag är på jobbet i alla fall *skrattar*
    Men nu är det lunch....

• feb05

Vilken sen lunch...jag åt min halv tolv...
    Om en timme är det dock fika...

• Brud aug 2005

Jag har alltid lunch 13 - 13.30!!! Lite sent, men jag har vant mig...då går eftermiddagen fort sen :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!