• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Brud aug 2005

Godmorgon brudar!!!!
    Äntligen fredag..... det innebär att det inte är så långt kvar till våran lilla date på tisdag!!!!

• Cissi_73

godmorgon :)
    önskar att jag kunde vara med på era träffar men nu har man så mkt att göra så man blir nästan galen , hihihihi..
    den 5:e ska jag färga mina ögonbryn å fransar, va skönt det ska bli att slippa måla dom sen , hihihihi, sen blir det hårfärgning veckan efter tror jag att det blir . fy va fort tiden går nu,önskar att man hade lite mera tid på sig.ska träffa prästen den 20:e så man känner lite stress att göra vigselprogramen efter det å sen blir det festprogramen.jag tror att det blir lättare att fixa festprogramen när man är färdig med vigselprogramet. Hoppas att det blir bra nu , phu..

• Brud aug 2005

Cissi-73, ska ni inte träffa prästen fören 3 dagar innan vigseln??? Det var lite kort innan tycker jag!!! Har ni bestämt er för vilka låtar och så ni ska ha?

Agnelia,
    jag visst är det skönt när man har något att räkna ner till :) Bara ca 4 dagar kvar till träff...

• feb05

Vi träffade vår präst 1 vecka innan - det tycket jag var kort tid, men jag tror att de gör så för att de har så mycket annat.

Jag tänkte förresten ta med festprogram, vigselprogram etc på tisdag så att ni andra kan få se hur vi gjorde...

• Cissi_73

Brud aug 2005 : Det blev så för hon har semester, jag ringde henne i går å skulle kolla om vi kunde ändra till tidigare datum men då var det bara hennes telesvarare som sa att hon kommer tillbaka den 20:e så vi får ta allt den dagen, fattar inte hur jag ska hinna med allt på 3 dagar.Vi har inte valt nån ännu vi tänkte ta det då när vi är där men jag känner att jag vill välja nu så fort som möjligt så man kan planera i lugn å ro.. Men det löser sig säkert..man kanske kan åka till domkyrkan där vi ska viga oss å kolla i psalmerna då å rådfråga med nån som jobbar där.

• Brud aug 2005

Feb05,
    JA, klart du ska ta med dig alla program. Gärna ett inbjudningskort kort (om du har något kvar). Vi är ju jätte nyfikna på att se allt....även dina bröllopskort vill vi se. Det är ju så svårt att se allt på det lilla kortet i tidningen. Vi vill kunna se hela klänningen, frisyren, buketten m.m.
    *spännande*

• Brud aug 2005

Vi har inte fått någon tid än, prästen ska ringa oss!!!! Men hon på försämlingen sa att vi kunde räkna med att träffa honom 2 - 3 veckor innan.... Vår solist ska ta kontakt med kantorn!!!

Feb05, vilken präst hade ni i Skerike?

• feb05

Vi hade Bengt-Olov Hedlund. Han var jättebra...

cissi_73 - vad menar du med att ni inte har valt än? Valt vad?

• Brud aug 2005

Feb05, tror Cissi menar att hon inte har valt låtar än...Jag frågade nämligen om det i ett tidigare inlägg :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!