• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Cissi_73

Brud aug 2005 : Dukarna är inte riktigt mörklila,typ mellan lila eller hur man nu kan säga att dom är. Dom är jätte fina.
    Ja tiaran är jätte fin, det är din me ;)
    vilken fin tårta ni kommer att ha :)

• Cissi_73

Brud aug 2005 : Hur många kommer ni att vara på bröllopet ? vi kommer att vara ca 50 personer.

• Brud aug 2005

Vi har bjudit 42, men kommer nog inte bli fler än ca 35...
    Vad betalade du för dukarna?? Hur ska du duka? Hur ska ni ha borden?

• Cissi_73

vi ska ha borden som ett E.jag vet inte riktigt hur jag ska lägga dukarna för dom är längre än borden som finns där , men när jag har fixat å trixat så kan jag ta bild hur det blev om du vill se. Jag betalade 800 för dom. Bättre än att hyra så det var därför jag köpte dom , mitt tema kommer att gå i blott, lila å benvitt. Jag får säkert köpa till grejer till dukarna så att det blir bra :) Hoppas bara att dom går att ha till borden för borden på bygdegården är 70x125 cm å dukarna är 140x200 det är 10 st dukar.

• augustibrud05

Hej!
    DEt var ett tag sedan jag skrev här har haft fullt upp med två jobb och all bröllopsplanering.
    Vilken förvirring det har blivit bland oss brudar. Jag blev jätteglad när jag fick bilderna på dig Cissi, men förstog när jag läste den här tråden att du tagit fel på person.

Jag ska göra min provuppsättning nu om ca 30 min. men inte hos samma som ni, jag ska till urhagsgatan vid haga park gatan, det är en tjej som har salongen hemma.

Jag skickar bilder när jag är klar.

• Brud aug 2005

augustibrud05,
    Tack för att du bringar lite klarhet bland oss förvirrade blivande brudar *ler*
    Ha det så jätte kul på provuppsättningen!!! Skicka gärna bilderna till mig med!!!!

• Cissi_73

augustibrud05 : Hahaha man har ju bröllopsnoja så man är ju lite väck i huvet hahahaha...Men det gör ju inget att jag skickade till dig ... Va skönt att du blev glad att jag skickade mina bilder till dig ,hihihi..Jag vill gärna se hur du blev sen... Lycka till nu i dag..

• Cissi_73

ni har ju nästan samma nick så det är ju lätt att förväxla er hi hi hi, men det gör inget

• Brud76

Hej tjejer det var ett tag sen, men nu är jag fru och jätte lycklig. Ni som ska ha Bea att göra ordning er ni kommer att bli SUPER nöjda. Hon gjorde hela min dag, hon är jätte duktig.

• Brud aug 2005

Brud76,
    har du bilder att visa??? Kommer erat bröllopsfoto att komma i VLT eller?

GRATTIS, till livet som gift!!! :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!