• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • agnelia

...och idag är sötnosen i färg!

• agnelia

Hi hi... Fick inbjudningskortet till emrikas bröllop i förrgår. Vad kul det ska bli!!

Var med sambon på stan igår och han köpte en snygg grå kostym igår som han ska ha på sig på deras bröllop. Vad stilig han blev!

• feb.brud

God morgon tjejer!
    vill bara passa på önska er alla en riktigt trevlig midsommar
    Och förstås önska:
    Brud76 & snöret all lycka i värdeln på bröllopsdagen i förskott.

• Elfva

Hejsan

Inatt har det varit en sän där ingen sömn natt igen så nu är jag lite trött... Nå väl, igår var vi på samtal med prästen, det var lite pirrigt och tog en och en halv timme! Mycket som ska gås igenom och många frågor att svara på. Vi ska ha dop samtidigt så det kanske tog lite extra tid p g a det... Vi träffade fotografen också, tror det kommer bli toppen. :)

Har bokat frisör nu också, ingen aning om de är bra, men jag tror det iaf.
    Prislappen var iaf hyffsat bra. 1700 kr för hår och smink.Billigt för att vara sthlm.

Näe måste sluta nu, Freja vaknade just...

• agnelia

Glad Midsommar allihopa!!!

• Brud aug 2005

Tjena tjejer!!!
    Hoppas att ni har haft en trevlig midsommar... Min var kanon, njöt av vädret till fullo!

Tänkte höra om det var någon som var sugen på BT träff nästa vecka??? Den 4:e, 5:e eller 7:e juli???

Vill ju gärna höra hur det har gått för Stråla och Snöret!!! Och se massa kort...såg Stråla i tidningen i lördags....

• agnelia

Det låter mycket trevligt!!

Jag kan alla datumen.
    Kan höra med emrika senare idag.

• feb05

Tror att 5:e juli skulle funka för mig...

• Brud aug 2005

Kul med snabb respons :)
    Skulle vara jättekul att få se dina kort också feb05..... *håller tummarna för att du kan komma på träffen*

• agnelia

Ja, det skulle vara jättekul att träffa dig igen feb05!
    Kanske du har några tips eller råd till en annan blivande vinterbrud.

Ska bli skönt med en BTträff igen!!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!