• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Brud aug 2005

Jag verkar vara lyckligt lottad än så länge...har inte haft några mardrömmar om bröllopet än.... Men i vaket tillstånd kan jag ha stor vånda över ekonomin..... Det är inte lite pengar man spenderar!!!!!

Men jag hinner väl få mardrömmar...det är 2 månader och 12 dagar kvar!!!

• feb05

Om ni tror att ni har bröllopsnerver nu...vänta bara tills veckorna innan själva bröllopet Då ligger verkligen nerverna utanpå kroppen...

Jag tror att det är helt normalt att drömma mardrömmar om sitt bröllop - det är ju trots allt en jättestor händelse i ens liv och man är ju rätt inne i allt planerande innan.

Själv fick jag en mindre depression efter att vi kom hem från själva bröllopsresan. Det blev liksom ett tomrum att fylla efter allt planerande och all förväntan. Tror att det är rätt vanligt och kanske heller inget som går att förebygga.

När det gäller 6 juni - vi gjorde inget särskilt förutom att hissa flaggan... Annars är det som sagt mycket renovering just nu. Vill ju att det ska vara klart till midsommar.

Kramis!

• feb05

...Kul att du har hittat en klänning Elfva!

• Elfva

Ska se om jag kan hitta en bild på klänningen på nätet, länkar i så fall till den senare... Köpte klänningen hos Ruths, de var jätterara och hjälpsamma trots att Freja skrek så det ekade i väggarna bitvis. Tur mamma var med och kunde passa henne, Freja somnade efter en stund hängandes på mammas axel.

Märket var nixa iaf, och prislappen ett riktigt fynd! 3500 kr.

• feb05

Vilket härligt väder det är idag tjejer . Synd bara att man måste sitta inne och jobba. Längtar till kvällen när man kan vara ute i trädgården igen.

• Västerås 2004

HEj ! Nu har man firat ettårig bröllopsdag inte klokt vad tiden, rusar iväg, kändes som ett tomrum, efter bröllopsresan, nu känns det kul att se tillbaks på detta, en stor dag i ens liv, man skall vara lite nervös i alla fall.

Längtar till vi får värme! Hoppas på en BT-träff snart, inte klokt att ett år som gift gått så fort, vi tillbringade bröllopsdagen i GÖteborg, hos bekanta, skönt med minisemester.

Ha det bra, tjejer ! Stråla, lycka till på lördag och hoppas er dag blir fantstisk!!!

Cecilia

• snöret

Hej på er!
    Nu är det inte långt kvar och jag börjar bli nervös... synd att jag inte kunde vara med på den förra BT-träffen men det kanske är någon som har tid nästa vecka?

ha en fortsatt trevlig kväll!

• Brud aug 2005

Jag kan inte ha träff på onsdag eller torsdag.... annars funkar det!!!

• agnelia

Jag kan inte heller på onsdag eller torsdag, inte fredag heller.

• agnelia

Kan komma:

Måndag: Brud aug 2005, agnelia,

Tisdag: Brud aug 2005, agnelia,

Onsdag:

Torsdag:

Fredag: Brud aug 2005?,

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!