• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • feb05

Jag tror att jag kan komma den 5:e...
    Ska vi fika eller äta? Taco buffén på OT är ju aldrig fel...

• Brud aug 2005

Vart skickade du bilderna då??

• Cissi_73

Brud aug 2005 :
    hehehe..jag kanske har mailat till fel person..hahahaha..men jaghar för mig att det var din mailadress, säljer inte du smink å hudvårdsprodukter. Hoppas att jag inte har gjort bort mig nu bara :)

• Brud aug 2005

Nej, det är inte jag...det är augustibrud eller liknande!!! Så du har nog skickat fel *skrattar* Så du får gärna skicka till mig istället: lina@tennare.com

• Cissi_73

Brud aug 2005 : Hahahahaha..jag förstog det , typiskt mig men det gör inget nu fick hon också se , jag ska få se hennes uppsättning sen :) kul att få se hur andra kommer att se ut jag har mailat till dig nu ialf :)

• Cissi_73

Brud aug 2005 : Säg till när du har kollat ;)

• Brud aug 2005

WOW....vilka lockar!!! Jätte fint var det... synd bara att det inte var något kort bakifrån. Har du uppsatt eller utsläppt? Sitter slöjan uppe på huvudet?

• Cissi_73

Brud aug 2005 : Tackar , bilderna togs med min mobil så det vart fullt, jag hade inte en tanke på att ta kort bakifrån hahaha... slöjan sitter på huvet sen ska jag ha tiarna , det är lite uppsatt där bak , ville bara ha volym upptill på huvet resten är utsläppt, hon hade sminkat mig också :) gubben min kände inte igen mig i går , hahaha, han var tvungen att kolla två ggr för att han skulle vara säker på att det var jag :) Ska du ha nå provuppsättning snart ? Jag vill se dig sen hur du blev ;)

• Brud aug 2005

Jag kommer att ha min provuppsättning den 13:e juli. Ska augustibrud05 också använda samma frisör eller???
    Jag ser verkligen fram emot det... Hade också tänkt ha lockar, lite uppsatt på sidorna, sen mest utsläppt. Ska som du både ha tiara och slöja. Men slöja ska nog bara sitta i under vigseln och fotograferingen!!! Hur sitter din slöja fast? Men kam eller nålar?

• Cissi_73

Brud aug 2005 : Oh då vill jag se hur det blev :) ja hon har samma som mig , har du också samma ?
    jag har med kam i min slöja jag blir tvungen att ha på mig slöjan hela tiden för annars så kommer min frisyr att bli förstörd, jag hade tänkt att jag skulle ta av mig den men det går inte, men det gör inget jag har ju axelband på min klänning så då får jag lite värme ialf
    ,hehehe.. Har du ingen bild på klänning å skor å tiara som du ska ha å på slöjan..Jag har en slöja som går ner till rumpan som är pärlor på :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!