• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Elfva

Hänger också gärna med på en träff, om det inte är för sent på kvällen bara, eftermiddag eller sen eftermiddag passar bäst för mig, kvällstid vill Freja bara bli ammad hela hela tiden...

Ha det bra tjejer, själv börjar jag bli lite nervös och pirrig och stressad... jösses var ska detta sluta...

• agnelia

Elfva,
    det vore jättekul att få träffa dig och dotra din!
    Oftast brukar vi träffas kl 17, många som jobbar till 16 och inte hinner tidigare. Sen har vi eftersläntrare som t ex emrika som får vänta in sin sambo ibland och kommer en halvtimme/timme efter.

• lillnickan

Hej hej alla...
    Ny på sidan, ny på allting förresten... Känner mig alldeles vilsen men yrsligt glad. Ska gifta mig den 17 Sept i år och har precis börjat med planeringen känner mig hopplöst efter =) men jag jobbar bäst under press...
    MVh....

• Brud aug 2005

Lillnickan,
    välkommen :)

• Brud aug 2005

Agnelia, har du hört något om det funkade för Emrika i nästa vecka???

Håller vädret i sig så kan det ju eventuellt bli picnic :)

• Cissi_73

Tja på er tjejer !
    Skäms lite att jag inte har varit så aktiv här inne..men har så mkt att göra nu så man blir helt snurrig. Nu håller jag på med framsidan på vigsel å festprogrammen, det kommer att bli jättefint :)Å idag sak jag på provuppsättning å sminkning..Det sak bli så kul å spännande. Hur går det för er då ?

Kram Cissi

• Cissi_73

hehe..måste rätta min stavning , det ska stå ska inte sak , hehehe, jag brukar vara duktig på att kasta om bokstäverna när jag är trött, hihi..

• feb05

Hej!

Sitter på jobbet och försöker få lite jobb gjort... Det är inte så lätt när det är sånt härligt väder ute...

Får väl ta en tur ute under lunchen.

• Brud aug 2005

Ja visst är det tråkigt att jobba...man önskar att man fick vara ledig och njuta av det fina vädret...
    Är inne på FL och tittar runt... man blir så bebbesugen ;) Men det får allt vänta ett tag till...

• Brud aug 2005

Cissi_73, du ha inte så långt kvar nu!!! Känns det mesta fixat eller??? Kul att göra provuppsättning...min är den 13:e juli. Vilken frisör ska du ha?

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!