• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • junibrud2006

Kan tipsa alla er som gillar Pilgrim smycken och den stilen... Tengströms i city har 20 procent på dessa smycken. Jag var ner idag och det fanns mycket snyggt. Bara ett litet tips!

• Lillpysch

Jag hade tänkt att försöka komma nästa BT-träff. Sist kunde jag inte...:( Hoppas att ni hojtar till då! :)

• hallonpaj

Hej västeråsbrudar!

Får man vara med, ni verkar vara ett kul gäng! Gifter mig nästa år, 30/9 2006.

• Billa

Alla får vara med! Ta å kopiera bröllopslisstan ovan å sätt in dig där!!!
    Har ni planerat mycke än då!?

• Gabbies

klart att alla e välkomna!

• november04

uppdatering....

17 sep - lillnickan

4 feb 2006 - petra_2006

5 feb 2006 - agnelia

25 feb 2006 - feb.brud

27 maj 2006 - Majje

3 juni 2006 - junibrud2006

7 juli 2007 - Gabbies

15 sep 2007 - Billa

30 sep 2006 - hallonpaj

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* GIFTA *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

5 juni 2004 - Västerås 2004

20 nov 2004 kl. 14.00 - november04

12 feb 2005 - feb05

1 juni 2005 - yamman

11 juni 2005 - stråla

25 juni 2005 - Brud76

25 juni 2005 - snöre

23 juli 2005 - Cissi_73

4 aug 2005 - augustibrud05

6 aug 2005 - Elfva

20 aug 2005 kl. 16.00 - Brud aug 2005

27 aug 2005 - 27aug

3 sep 2005 - emrika

• junibrud2006

Kul att det kommer nytt folk! Hoppas fler kan komma på en framtida BT-träff. Kanske passar framåt oktober?!

• hallonpaj

Vi har bestämt kyrka och festlokal, det blir i Skerike kyrka och Skerike bygdegård. Sen håller jag på och fundrar på klänningen, ska nog sy den själv om jag hittar något bra mönster... Det är mycket som man vill ha med på bröllopet, problemet blir det ekonomiska... Även om man försöker hålla kostnaderna nere verkar det ändå springa iväg på en 30-40 tusen...

• junibrud2006

Förstår precis vad du menar. Vi försöker pressa budgeten så mycket det går, men det blir nog runt 35 000 - 40 000 ändå plus en resa. Men men. Man har ju hört många som ligger betydligt över det också...

• feb05

Hej alla!
    Grattis i efterskott till Emrika!!!
    Hur känns det att vara fru?

Ser att det är mycket nya här...de för traditionen vidare...

Hallonpaj: Vi är flera som har gift oss i Skerike kyrka och som sedan har haft festen på bygdegården

• feb05

Agnelia...bara 5 månader kvar idag!!!

• agnelia

Emrika + man och barn är nu i Grekland, Halkidiki närmare bestämt. En vecka ska de vara där.

Det var ett alldeles underbart bröllop!!! De var så vackra!!! *suck*

• hallonpaj

Ni som har haft festen i skreike bygdegård, hur tyckte ni att lokalerna var? Vi har varit och tittat där och både jag om min blivande tyckte att det var tråkiga färger i hela lokalen. Vi har fundringar på hur vi kan piffa upp det hela och så (som att ta ner tavlorna, de såg inte så fina ut...)Men trädgården utanför ser så mysig ut, och vi hoppas att det kommer vara mycket vackra höstfärger där när vi gifter oss. Berätta hur ni gjorde! Nyfiken!!

• feb05

Visst kan man själv piffa upp lokalen om man vill det. Vi tog bort en del tavlor som vi tyckte var tråkiga. Dock använde vi inte trädgården, eftersom vi gifte oss i februari...

• junibrud2006

Nu har vi beställt ringar! Visst är det tidigt, men det ska ju ändå göras och nu blir utgifterna lite mer spridda. Vi har dock insett att bröllopet nu inte blir så hemligt. Svårt att förklara varför man inte har någon ring (guldsmeden som gör ringarna använder vårt gamla guld till de nya släta) och varför man helt plötsligt har en ny fin. Men men...!

Dessutom har vi varit på Brunnby och diskuterat meny. Känns skönt att börja få lite struktur - även om det är tidigt! Men hellre vila mot slutet än stressa.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!