• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Billa

Håller med junibrud2006 . Himmla imponerande med 5 barn!! Kan inte vara en lugn stund hemma hos er !! Hehehe!!! Hur många barn har ni tänkt sluta med?! :D

• Billa

Uppdatering!!!

3 sep 2005 - emrika

17 sep - lillnickan

4 feb 2006 - petra_2006

5 feb 2006 - agnelia

25 feb 2006 - feb.brud

3 juni 2006 - junibrud2006

7 juli 2007 - Gabbies

15 sep 2007 - Billa

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* GIFTA *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

5 juni 2004 - Västerås 2004

20 nov 2004 kl. 14.00 - november04

12 feb 2005 - feb05

1 juni 2005 - yamman

11 juni 2005 - stråla

25 juni 2005 - Brud76

25 juni 2005 - snöre

23 juli 2005 - Cissi_73

4 aug 2005 - augustibrud05

6 aug 2005 - Elfva

20 aug 2005 kl. 16.00 - Brud aug 2005

27 aug 2005 - 27aug

• Cissi_73

Hahaha, så kul att se andras reaktioner ...det här är vårat första och sista barn..Bebben var inte alls planerad, jag tänkte att jag skulle skaffa mig hormonspiral när mensen kom, men tji fick jag..Jag har inte hjärta att ta bort bebben,jag har tänkt att det är väl meningen att vi skulle få ett litet kärleksbarn iaf. den är så välkommen så å vi längtar jätte mkt efter bebben nu.

det kommer att bli tufft men jag vet att vi kommer att klara av det här. Barnen är ju inte pytte små längre heller, så har man ju enhel del erfarenheter när det gäller barn å uppfostran m.m, så det är ju lungt. Jag har ju märkt att ju mer barn man får desto bättre blir man som mamma å mera tålamod får man.Man lär sig alltid sig något nytt, det ska bli kul och spännande , hoppas bara att allt går bra nu bara..längtar bara tills man har gått över 12 veckor så man kan slappna av..

• junibrud2006

Där fick du oss... Tänkte att du varit kvick annars!!!

• Cissi_73

hihi..jag kan jag å , hihi..Är så glad nu så jag vet inte va jag ska säga. Har nyss kollat på en Dvd film med min man som jag fick hem i dag å den heter Kärlekens mirakel,ett barn blir till..den var så spännande å faschinerande..helt otroligt va kroppen kan göra.

Våra barn ska få se den sen om dom vill, då ska vi sitta tillsammans å titta :)

• feb.brud

Hej tjejer!
    Ledsen att jag inte dök upp idag Var på konferens och tåget var försenat rån flen, när jag kom till eskilstuna hade de ställt in tåget till västerås, och jag fick vänta en timme till nästa tåg som oxå var försenat Blir så less på SJ. Var inte hemma förrän 19 fast jag skulle åka från flen 16.
    Hoppas ni hade det trevligt och att man få hänga på nästa träff.

• feb.brud

det skulle stå FRÅN flen, inte rån.

• junibrud2006

Ingen fara. Vi höll koll men förstod att du blivit upptagen. Kan väl göra om det här lite senare under hösten? Pratade om antingen en fika eller att ses över en öl på något trevligt ställe framöver. Alltid bra med inspiration och idéutbyte!!! Tack Gabbies och Billa för en trevlig kväll!

• junibrud2006

Givetvis kan man dricka annat än öl också... Men ni förstår tanken...!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!