• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • november04

hihi....nu är vi lika många fruar som brudar

• Brud aug 2005

jag står överst *spännande*

• Billa

Å jag står sisst, *suck* kände ni fruar oxå en frustration när det va två år kvar?! lr va inte ni ute i så god tid?! *fniss* Men tusan, jag ska gifta mig iaf. ! Det kan inte alla säga! Hehehe!

• Gabbies

jag står inte sist på listan längre.. *hehe*

• Cissi_73

augustibrud05

vilka fina bilder :)

va vacker du var, din man var stilig han ;)

Hur käns det nu då att vara gift?

• augustibrud05

Cissi_73:
    Tack! ja man kände sig som en prinsessa den dagen.
    Men helt ärligt känns det inget annorlunda, vi har levt ihop i 7 år nu i oktober, det enda är väl att jag har väldigt svårt att säga mitt namn och skriva min nya namnteckning det tar nog ett tag innan man vant sig vid det.

• Cissi_73

augustibrud05

Ja visst är det, nu har jag börjat att vänja mig med mitt nya efternamn men måste bara öva på att skriva det ,hihihi..Vi är med i vlt i dag :)

• Fröken_06

Tur att man har Vlt, så man kan hänga med i tråden.

• junibrud2006

Vilka fina bilder! Gillade dina blommor också!

Själv så har jag provat klänningar i helgen. Tittade på en begagnad som en tjej ville sälja som verkligen var jättefin. Trodde den skulle vara liten eftersom semestern inneburit ett antal extra kilon, men den satt faktiskt perfekt över midjan. Däremot var den lite väl trång över bysten vilket kanske är lite värre att "få bort" till bröllopet! Men jag har nog hittat en bra modell i alla fall vilket känns skönt. Ska runt lite mer nästa vecka tänkte jag och se vad som finns hemma i stan också!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!