• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • junibrud2006

Och jag kom på igår att jag nog får smyga lite på tors. Vet ju inte om jag egentligen känner någon av er och vi har fortfarande inte "kommit ut"...

• feb.brud

junibrud2006:
    Om det skulle vara så att vi känner igen dig, lovar jag att inte föra det vidare
    tror säkert att de andra håller med.
    Vi träffade ett par (kompisar till min m2b) på Ruths som skulle gifta i hemilghet, och vi höll deras hemlis. Du kan vara lugn

Gabbies: säger samma sak som Billa, lovar att inte bita, bara om du frågar!hi,hi

• junibrud2006

Tihi... Då får det bli vår lilla hemlis. Men det börjar bli svårt att vara tyst nu när man hela tiden är igång med något som rör bröllopet. Inte minst när man sitter på puben och har druckit en öl eller två... Får skicka ut inbjudningarna kvickt så jag inte gör bort mig!!!

• Billa

Hehehe!! Vi lovar att inte skvallra om er hemlis!

Min kompis gifte sig i hemlighet i januari i år, dom bjöd in till dop för deras lilla son och när dom satt där å väntade på dopet så drog dom igång bröllopsmarshen! Jag å deras föräldrar va dom enda som visste något! (jag va tvungen att veta eftersom jag skulle spela då!) Den enda som jag försa mig till va mamma, å hon kopplade ändå inte!! :D

• Gabbies

Åhhh va skönt att ni inte bits.. *känner mig lugnare* :)
    Men vilka e det som kommer nu då?
    Jag iaf

• Lillpysch

Får jag oxå följa med? :) Jag har bott i stan i ca 3 månader så jag känner inte så många... vore kul o komma ut o lära känna lite nya människor! :) Den 1 september funkar nog bra för mig oxå.

• Billa

Lillpysch : klart du får följa med!! Alla som vill får hänga på!!
    Har själv bott här i två månader så jag är ganska ny med! Fast iof så gick jag på gymnasie här i tre år!
    vart bodde du innan?!

• Lillpysch

Tack! VAd roligt! :D jag har bott lite överallt =), fast nu senast ett år i eskilstuna. Du då? :)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!