• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • feb05

Aha...trodde först att hon menade prästen och blev då lite konfunderad...

Snart är det slutjobbat för mig och därmed helg! Kul - för vi ska åka och titta på ny bil imorgon...

• Cissi_73

Det stämmer att vi inte har valt låtar ännu , det är ju svårt.Vet inte hur många man ska ha, har för mig att det är två man väljer.

• feb05

Menar du sololåtar - eller psalmer?
    Psalmer kan man ha 2 eller 3 i alla fall...

• Cissi_73

feb05: Jag menade psalmer..Jag är lite virrig nu , hehehehe..Va bra..då vet jag Tack så mkt :)

• Västerås 2004

Hej ! Synd att det är en tisdag ni skall ah Bt-träff, hade tänkt att ta med inbjudningskort och pärmen som en kompis till mig gjort. Apropå psalmer, förslag kan vara En vänlig grönskas rika dräkt", Den blomstertid nu kommer eller I denna ljuva somamrtid, om man har somamrbröllop vill säga, sedan finns det en hel del andra psalmer som är fina. Hoppas ni får en bra sommar allihopa och att det blir nån mer Bt-träff snart, som jag kan komma med på, ha det så kul på tisdag.

Cecilia

• Brud76

Hej brud aug 2005,

Gå in på Beas hemsida under blommor där finns det några kort på mig och ett kort på mig och min dotter.

• Gabbies

Hoppas ni alla får en kul träff på tisdag o jag hoppas att solen strålar!

• agnelia

*uppdaterar igen*
    BTträff tisdag den 5:e juli.
    Tid ca 17?
    Picknick vid fint väder? Annars på ett fik som vanligt.

Kan komma:
    Brud aug 2005
    agnelia
    feb05
    emrika + minsta yrvädret
    feb.brud (antagligen)
    Elfva

Felr??

• Gabbies

Åhh jag skulle gärna komma men känns lite skumt.. ni alla har ju träffats förr o ska gifta er snart.. jag har så långt kvar.. Plus att jag jobbar.. =(

• agnelia

Gabbies,
    nej då! Inget skumt, bara trevligt!
    Synd att du jobbar den här gången men en annan gång kanske?
    Håll utkik här i tråden bara om du skulle känna för att hänga med på en träff!

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!