• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Cissi_73

hihi, skrev lite fel, skulle stå mesta , hehehe

• Cissi_73

Just ja ni som har gift er redan kan ju jättegärna komma med förslag , behöver verkligen hjälp med tips ,ialf med vad man kan ha för lekar och så.

• feb05

Allt beror på vid vilken tid ni har festen...Det är ju bra att ge folk tid till att prata med varandra också. Vi märkte också att vi i slutändan inte behövde lägga så värst mycket tid på att underhålla våra gäster...det fick de istället göra själva...

• Cissi_73

vi håller på att planerar det nu , jag menar medans vi är borta så ska gästerna ha kul undertiden så att dom inte blir uttråkade. Vi har ialf bestämt att vi ska ha en frågesport om oss , men sen vet vi inge mer , vi håller på att funderar på det nu. Vi kommer att fotas efter bröllopet.

• feb05

Aha...Vi var borta ca 45 minuter efter vigseln. Då fick gästerna tid att promenera till lokalen och sedan skötte vår toastmadame hand om resten. Tror att de flesta tycker att det var skönt att bara mingla och prata...

Om man måste ha en aktivitet kan väl tipspromenad om er vara nåt?

• Cissi_73

Vi kommer att vara borta i ca 1½ tim fotograferingen tar 1 tim sen efter det ska vi åka limosin sen åker vi ut till skerike bygdegård ,Vi gifter oss i domkyrkan så då tar det lite längre tid då.

Min älskling ville inte att dom skulle ha tipspromenad dom skulle typ sitta å svara på frågorna , ja det löser sig alltid :)

• feb05

Men vill ni inte att gästerna ska mingla lite när ni är borta? Det är ju i så fall lättare att sätta upp frågorna lite utspritt då så att de samtidigt kan gå runt och prata med varandra...

• Cissi_73

jo jag håller med dig , men min gubbe ville tydligen inte det , men det kan jag ändra på , hihihi

• november04

vilket härligt väder!!!!hoppas ni alla har det bra i värmen

Lite uppdatering igen

23 juli 2005 - Cissi_73

4 aug 2005 - augustibrud05

6 aug 2005 - Elfva

20 aug 2005 kl. 16.00 - Brud aug 2005

27 aug 2005 - 27aug

3 sep 2005 - emrika

17 sep - lillnickan

4 feb 2006 - petra_2006

5 feb 2006 - agnelia

20 feb 2006 - Bela

25 feb 2006 - feb.brud

7 juli 2007 - Gabbies

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* GIFTA *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

5 juni 2004 - Västerås 2004

20 nov 2004 kl. 14.00 - november04

12 feb 2005 - feb05

1 juni 2005 - yamman

11 juni 2005 - stråla

25 juni 2005 - Brud76

25 juni 2005 - snöre

• feb.brud

Kul att man inte ligger sist på listan längre

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!