• Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!
  • Brud aug 2005

Jag har en bröllopskonsult (I doo) finns här på branchregistret... Så ho kommer hem och fixar hår och smink på mig, tärna, m2b och bestman...

• Brud aug 2005

Vi har fått tid för att träffa prästen, plus att dem har bytt präst. Så nu kommer vi få ha en Karin Larses, och henne skaq vi träffa för samtal den 9 augusti. Ska bli spännande....

• Brud aug 2005

Och så ahr jag ringt Bea igen..angående provuppsättningen, så det blir på fredag kl 11.00... så jag får smita några timmar från jobbet :( Inte så populärt tror jag.... och de lär ju undra när jag kommer tillbaka till jobbet i lockigt hår och sminkad!!!! Men, men vad gör man inte :)

• augustibrud05

Brud aug 2005:
    Vad tråkigt att det inte blev en provuppsättning när det var planerat.
    Hoppas att allt går bra på fredag och jag undrar just vad dina kollegor säger när du komer tillbaka vacker som en brud i vanliga kläder

• Cissi_73

Hej Brud aug 2005

du behöver inte oroa dig för va dina arbetskompisar kommer att säga när du åker i väg för att göra uppsättningen, dom kommer säkert vara nyfikna hur du kommer att se ut ;)

om du inte vill ha uppsättningen o sminket kvar så kan du ju alltid ta bort det , Bea hjälper dig säkert att släta till håret igen. Det ordnar sig ska du se. så oroa dig inte nu.

:)

• Elfva

Hallå

Här är det bråda dagar nu... Har hämtat klänningen idag, men jag har ännu inte fixat mina underkläder *gulp* Men det ska väl hinnas med det också hoppas jag...

Har lite bekymmer med festprogrammet... Hur kommer era se ut? Och kommer ni ha sånger i? Isåfall vilka sånger då?

• Brud aug 2005

Elfva,
    tyvärr kan jag inte hjälpa dig då det är mina toastar som kommer att göra festprogrammet!!!! Men lite sånger är väl kul att ha med....

• Brud aug 2005

Har precis kommit tillbaka till jobbet från provuppsättningen och provsminkningen.... Det blev verkligen kanon Jag är så nöjd...massa hår och massa lockar... och så tiaran på plats... Fick lite cerisrosa make på ögonen, mycket snyggt!!!!

• augustibrud05

Brud aug 2005: Jättefin är du på bilderna.
    Är det ditt riktiga hår eller har du löshår. Jättefint är det tycker jag.

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 5!!