• ancan

Porr

Jag har nyss sett att min pojkvän sedan 3 år, har varit inne på diverse vidriga porrsidor. Jag har alltid varit emot sådant, tycker att det är kvinnoförnedrande. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag är inte pryd(inte värre än andra iaf). Men känner mig så äcklad och framförallt otillräcklig. Jag har inga stora bröst, och har på sistone inte haft någon större lust heller. Vilket gör det hela värre. Har nu konfronterat killen, som säger att han ska sluta, om jag ber honom. Att han är ledsen för att han sårat mig. Men just nu känner jag mig bara så äcklad. Det här är ju inte min pojkvän. Det känns inte så. Någon som varit med om något liknande, eller har något bra att säga?

• Svar på tråden Porr
  • Snuttepuff

Eller brukar du kanske ha sex på det viset att killen bara kan dra ner gylfen o sen "sätta på dig" direkt o hårt utan minsta stimulans? Tror inte att något underliv mår särskilt bra av den behandlingen.

• Ei saa peitää

Men Snuttepuff. Det du skriver får mig att undra om du sett så många porrfilmer. Det är ju ofta så att tjejen får lika mycket oralsex som mannen i filmerna. Dessutom finns det filmer med bara tjejer i. Man behöver ju inte välja de värsta filmerna.

Sen kan man just undra hur kvinnorna skulle kunna "sätta på männen".

• Snuttepuff

De kvinnor som är med i såna filmer är ofta drogberoende och har utsatts för sexuella övergrepp, de mår alltså väldigt dåligt. Därför ska man inte stödja porr. Sen tror jag att det just i denna tråden handlar mer om den sortens porr där en tjej får två k*kar uppkörda i båda hålen och blir sprutad i ansiktet. Många killar tror att det går till på det viset sen. Visst finns det mer sensuell porr, men som sagt, tror inte det är riktigt den som diskuteras här.

• Krutz

snuttepuff: Du får väldigt hjärna hänvissa till lite undersökning som visar att majoriteten av porrskådisar är nerknarkade och allmänt skadade! ordbajsa kan vem som hälst, det är inte speciellt svårt. Jag kan nog med säkerhet påstå att många av de stora porrstjärnorna inte alls mår dåligt i sina mångmiljons villor med bubbelpål osv, dom tjänar fet bra med pengar, till skillnad från männen som knappt tjänar nånting alls.

• Krutz

som jag ser det så handlar många kvinnors negativa inställning till porren om en egen osäkerhet eller en vilja att bevara den sexuella makten.

• Meddelande borttaget
  • hannandreas

mastermind-det hade ju varit lite annorlunda i din relation om din man inte ville att du skulle titta på porr. Sen har jag aldrig nämnt ordet nedvärderande i mina inlägg. Hur kom det sig att du använde det ordet?

• hannandreas

Det finns många porrskådisar som har trätt fram. Det kanske inte är världens bästa källa men här finns en. feministen.org/porrbranschen.shtml. Gå gärna in och läs. Jag tror de flesta ändrar uppfattning.

• Krutz

hannandreas: alltså att hänvisa till en feministik sida som något slags trovärdig information det anser jag bara är dumt, då de flesta feminister är emot porr och därför kommer deras resultat vara klart biased. dom kommer ju garanterat lyfta fram de fall där allt inte är rosa moln samtidigt som dom alldrig skulle lyfta fram de fall där saken är den motsatta.
    lite källkritik kanske?

• Krutz

haha och vafan, RICKI LAKE, mera sensations vriden total vidrig tv underhållning får man fan leta efter

• Krutz

asså jag kan dra upp en massa knasiga saker med den där länken du hänvisade till,ska jag?. ber om ursäkt för att det blev 3 medelanden här och inte ett, happ trigger finger!

Svar på tråden Porr