• ancan

Porr

Jag har nyss sett att min pojkvän sedan 3 år, har varit inne på diverse vidriga porrsidor. Jag har alltid varit emot sådant, tycker att det är kvinnoförnedrande. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag är inte pryd(inte värre än andra iaf). Men känner mig så äcklad och framförallt otillräcklig. Jag har inga stora bröst, och har på sistone inte haft någon större lust heller. Vilket gör det hela värre. Har nu konfronterat killen, som säger att han ska sluta, om jag ber honom. Att han är ledsen för att han sårat mig. Men just nu känner jag mig bara så äcklad. Det här är ju inte min pojkvän. Det känns inte så. Någon som varit med om något liknande, eller har något bra att säga?

• Svar på tråden Porr
  • 20åring

Millalollo!

Hej hej! Ancan här, bytt namn. Jo. Mycket har hänt på sistone. gjorde slut med porrsurfaren. Inte enbart pga det, utan främst för att vi är så olika, på alla plan. har insett att vi faktiskt inte haft något gemensamt. Det var tungt att bryta med honom, efter tre år tillsammans, men nu känns det bra! Har, tro det eller ej, börjat dejta en kille. Det var inte alls planerat, men träffade min drömkille för en månad sedan, och nu dejtar vi! Så kan det gå:)

• pumpa

En del porr har man ju glott på i son ungdom.. Nu blir det mest då nån polare skickar nån bild på nån brud/kille utrustade med osannolikt stora kroppsdelar.

En del brukar säga att killar blir bättre älskare av allt de lärt sig i porrfilmer. Men jag undrar om det inte är tvärtom...?

Jag skulle då inte vilja få min apparat behandlad på det oömma sätt som sker i en p-rulle (ner med gylfen och direkt börja snaska stenhårt!!) Och vilken tjej gillar att få trosorna avslitna, sära på benen som i spagat och sedan få halva underlivet totalt sönderslickat av en tunga som gör 1200slicktag i sekunden!! ... huuuu!

Tacka vet jag öm beröring så man nästan dör.. Sakta närma sig den heligaste delen och sedan njuta TILLSAMMANS av orgasmen!
    Frugan gillar ibland att få sin bröst glaserade med mirakelsalvan men inte utan att uppnå orgasm själv..

Även om tjejerna i filmerna inte får orgasm så visar ju inte ens filmen ATT dom får det... Helt sjukt, dom liksom räknas inte... Mannen tömmer ur sig efter att ha krossat allt vad livmoder heter och sedan drar han till nästa brutta...

Ursäkta de detaljerade exemplen.. Men man blir ju knasig på all porr... grr

• Nickolina

mirakelsalvan? hörru...

• pumpa

Ameh!

En nypa salt kanske?

nöjd nu?

Kärt barn har många namn. Frugan kallar den för det. Inte jag - jag kallar den kärlek.

• persian princess

whatwhatwhat??
    är det normalt att kolla på porrbilder o hit it off när man är i ett förhållande?!:D ochdå i smyg dessutom?? va säger det om sexlusten i förhållandet...?
    no tnx

• Nickolina

äh jag tyckte bara att det lät äckligt.
    typiskt karlar att kalla det något sånt...:) Jag förstod ironin men ja...jag kanske var löjlig.

Jag tycker inte att titta på porr säger något om kvaliten på sexlivet...Kanske om man gör det i smyg och sårar varandra...men jag tycker man skall värna om det privata sexlivet också...Alltså inte med andra...Privat stimuli, privata fantasier och inspiration. Jag tror man blir bättre i sängen då...Det har åtminstone vi blivit

• pumpa

Jag håller med.

En sak om porr:

Jag störs inget vidare av vuxna som kollar porr mm. De är vuxna och får ta sitt eget ansvar.
    Det jobbiga är att mina barn en dag skall kolla på eller bli ihop med nån slags porrgalning som har en sned uppfattning om vad "älska" är...

• hannandreas

Du gjorde rätt som dumpade din första porrsurfare. Nonchalans ska givetvis bestraffas. Jag var väl lite inne i samma riskzon som han var. Min fästmö och jag är kristna. Båda visste att porr var en synd men det verkade omöjligt för mig att sluta titta. Till slut berättade min tjej hur sårad hon blev när jag tittade på porr och då bestämde jag mig. No more. Sen dess har jag varit helt fri. Idag känns det helt underbart. Idag har jag varit fri i 65 dagar men jag tror det blir månader och år. Jag använde mig främst av bibeln och kyrkan. :)

• Ei saa peitää

Oj, hannandreas, du får det att låta som att porr är det värsta man kan göra/titta på och att du jämställer det med en sjukdom som man absolut måste bota. Själv tycker jag porr kan piffa upp sexlivet. Om det inte går ut över ens partner och det gemensamma sexlivet vill säga.

• honungen

Vi kollar på porr ihop. Jättebra!

Svar på tråden Porr