• ancan

Porr

Jag har nyss sett att min pojkvän sedan 3 år, har varit inne på diverse vidriga porrsidor. Jag har alltid varit emot sådant, tycker att det är kvinnoförnedrande. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Jag är inte pryd(inte värre än andra iaf). Men känner mig så äcklad och framförallt otillräcklig. Jag har inga stora bröst, och har på sistone inte haft någon större lust heller. Vilket gör det hela värre. Har nu konfronterat killen, som säger att han ska sluta, om jag ber honom. Att han är ledsen för att han sårat mig. Men just nu känner jag mig bara så äcklad. Det här är ju inte min pojkvän. Det känns inte så. Någon som varit med om något liknande, eller har något bra att säga?

• Svar på tråden Porr
  • Ei saa peitää

Tog det slut mellan dig och din kille? Vad tråkigt att det blev så. Jag skickar över en kram.

• NokGroda

tog det slut på grund av porr-grejen?!

• Meddelande borttaget
  • Nickolina

Vet ni...
    Alla killar jag pratat med nyttjar porr.
    En av mina killkompisar som är världens snällaste kille och en fantastiskt bra pojkvän förklarar det med att killar har lite dålig visualiseringsförmåga...de har alltså svårare än tjejer att fantisera utan de behöver något att titta på. De VET att branchen är sjuk och att kvinnor inte har silikonbröst stora som globen och de önskar INTE att deras flickvän såg ut som på bilderna..Det är fantasier helt enkelt. Och gillar era pojkvänner att kolla på porr är det nog tveksamt att de slutar...Min pojkvän skrattade iallfall när jag sa att andras pojkvänner minsann hade slutat för deras skull. Mina killkompisar reagerade likadant. Vill man så kan man. Det gäller allt. De gömmer det lite bättre. nu generaliserar jag naturligtvis. Jag var jätteupprörd över sånt här förr och hade också en lång diskussion här på BT och med vänner osv. Tillslut släppte jag det för dessutom så verkar det som min kille tänder MER på mig när han även får ha ett privat sexliv. han skulle aldrig hindra mig till något liknande. Att visa sexualupplysningsfimer osv är ju att idiotförklara någon...Och att inte tro att de förstår hur branchen fungerar.
    Jag trodde länge att när min pojkvän läste café så tänkte han bara på hur läckra brudarna var och hur det kommer sig att jag inte ser lika het och perfekt ut. Jag kunde inte ha mer fel. Killar känner till retuchering osv. Dessutom så verkar det som de har en egen liten retuchering i sin hjärna när de kollar på sin flickvän för min kille påstår iallafall att han aldrig sett några celluliter på mig :)och han ser skönhet hos mig där jag defintitivt inte kan se ngt vackert. Man måste ju få jämföra! Hur skall man annars kunna veta att det man har är bra? Era pojkvänner är ju tillsammans med er för en anledning...annars hade de väl dragit till düsseldorf och raggat upp Brittasprut med silikonrattar och röd pussmun ;)

• Nickolina

Jag vill dock tillägga att jag tycker det är okej att vuxna män kollar porr. Personer som kan se skillnad på fantasi och verklighet.
    Unga killar som vid fjorton års ålder tror att de i verkligheten skall få sin första flickvän att ställa upp på liknande saker skrämmer mig...Så visst är det dumt att porren är så lätttillgänglig nu för tiden. Sen kan porr även vara en inspirationskälla för BÅDA parter. både att titta på det ensam el tillsammans

• Bobou

Jag måste bara göra ett litet inlägg...

Det finns tecknad porr också. Japansk tecknad porr är nog den vanligaste och kallas för hentai. Om jag skulle titta på porr skulle det sannolikt bli något sådant, för jag äcklas av att se personer jag inte känner ha sex. Hur ställer alla ni er, som är emot porr på grund av porrindustrins brister, till detta? Skulle ni förbjuda era pojkvänner att titta på hentai också?

Där har ju faktiskt ingen tjej kommit till skada, men man kan fortfarande hävda att det är kvinnoförnedrande förstås.

Det finns olika sorters hentai, precis som med vanlig porr. Hentai med bara killar finns det gott om och det kallas för yaoi tror jag, och vänder sig faktiskt till tjejer.

• Nickolina

Jag skulle garva ihjäl mig om min kille kollade på tecknad porr och undra om han var sjukt humoristisk eller bara...lite konstig....:D

• Millalollo

ancan! Vad hände? Du skrev bara att det tog slut. Hur mår du?

Svar på tråden Porr