• fnissa

Operera blygdläpparna

har någon här förminskat blygdläpparna? hur blev resultatet? komplikationer? pris?

• Svar på tråden Operera blygdläpparna
  • dala82

Men förstår du inte, vadå underlivet väldigt stort, det är nästan så att jag börjar skratta. Hon menar väl de inre blygdläpparna??? Varför skulle det vara så konstigt, för vissa personer är dessa små så att de knapt syns men för vissa "hänger" de utanför de yttre.

• 23.7-brud

*Mjauuu*

Är det kattfight på gång?

P.S Hoppas det ordnar sig TS! Är emot skönhetsoperationer, men om det är av hälso/fysiska skäl så är det ju en annan femma...

• fnissa

äntligen lite sympati.. :D

ja jag menar självfallet de inre, även om jag missade att skriva det i början.

jag är fullt medveten om att operationen är riskabel och därför kommer jag prata om det med min gyn vid nästa besök.

sen om det är nån som genomför denna operation blir jag mer än glad av att få höra om era erfarenheter.

• dala82

Jag menar folk skriver ju om vad sjutton som helst härinne...och det är ju bara bra tycker jag! Varför skulle då inte Fnissa kunna få ta upp detta ämne? Kanske inte ngt man tar upp på fikat med kompisar kanske?

• TingelingAnna

Fnissa, jag förstår dej, verkligen. Hoppas du får träffa någon bra läkare som kan hjälpa dej. Jag har inte samma problem som dej, men dock en underlivs-sjukdom dom gör att jag inte kan cykla, inte kan ha sex, ibland inte kan sitta och inte heller kan jag ha de kläder jag vill. Tråkigt att det finns de som tycker att man inte ska kunna operera underlivet. Jag menar, har man huvudvärk så äter man piller och har man epilepsi eller diabetes så måste man äta medicin. Tänk om nån skulle säga åt dom att acceptera tillvaron utan att få hjälp. Nej, usch. Hoppas du får hjälp o lycka till!

• backtomono

Jag undrar bara varför man startar en sådan här tråd i ett bröllopsforum? Får en att tro att det har lite med skönhetsysteri att göra. Men jag kan ha fel!

• dala82

Ja TS kanske borde ha lagt det i debattforum istället eller så visste hon att hon skulle få stöd här. Spelar det ngn roll egentligen? Skönhetshysteri, läser ingen hennes inlägg???

• Modestie

som tur är finns det inte så många svenskor med sådana erfarenheter!

Men det låter ju som ett helknepigt problem om de åker in i underlivet, jag förstyår fortfarande ej hur det är tekniskt möjligt då de väl hålls sär rätt bra...ehum, men som s agt, meningen är inte att förstå problemet utan att säga "gör en operation, det finns massor av könsopererade kvinnor, en del har klarat sig bra, andra har fått ärrbildningar, blödningar och annat, precis som vid alla andra operationer" Varför inte googla så hittar du nog info

Svar på tråden Operera blygdläpparna