• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Jag ska checha av listan i kväll och sen ska jag försöka få tag på allt som saknas när vi åker till stan i morrn !!

Känns som att man har 1000 saker att fixa samtidigt som man vill umgås med vänner, sola, träna och framför allt STÄDA, ser ut som ett bombnedslag här hemma och speciellt efter i går då jag va hundvakt åt en 4 månaders valp, trodde inte de va sååå mycke jobb me en liten jycke

• Bride2B..

hehe små jyckar är ju de värsta.. för de är så vilda o kan inte sitta still
    tiden är aldrig knapp till så se till att slappna av mer och låta bli att stressa, speciellt så tätt intill bröllopet... :)

När var det ni skulle på bröllopsresan?

• Blåklinten

Har svårt med att koppla av nu så tätt inpå...skönt att hippan e gjord så man slipper tänka på de iaf

Vi åker tidigt tidigt på freda morgon veckan efter bröllopet så de e skönt att man har lite tid då så man slipper packa före den stora dagen....men jag har börjat skriva packningslista så jag inte ska glömma något

• Bride2B..

hehe smart att börja med allt så tidigt så man slipper ha det på hjärnan :) sedan är det bara att lägga ihop alla pusselbitarna i väskan o åka ;)
    Var på BT träff igår och en av tjejerna som var med hade gift sig den 4:e juni så igår träffades vi och kollade "lite" på hennes bilder och pratade om massor (bröllop). hon berättade lite om vad som hände under dagen o så diskuterade vi lite allämnt. så det var jättekul och mysigt :) Du får hänga på någon dag när du kan, speciellt när du har sommarlov nu ju :D

• Blåklinten

Har en del att göra så jag hinner nog inte...de tar ju en hel dag när man ska ner och sen hem i gen.

Trevlig...fick du några bra tips ??

• Bride2B..

jaha okej men det var synd :/
    Mjo jag fick ett par, men inget man inte visste redan :)
    Träffade videofotografen igår.. jag skulle få 3 kameror riggade för HELA dagen + redigering och överföring till DVD-filmer för 4500 kr. Mitt förra pris skulle vara 1000 kr för filmning med en kamera under hela dagen och bara överföring till ett enkelt VHS band. Redigering skulle jag betala i efterhand ifall jag ville ha det osv och detta skulle kosta 1000 kr max. Är det värt att ha 3 kameror, redigering, filmning under vigseln och festen samt överföring till DVD? (OBS! detta är då en f.d elev som jobbar som lärarassistent just nu. Han har gjort många filmjobb och anses vara väldigt duktig. Han har blivit rekomenderad och har några referenser som såg imponerande ut) Vad tycker du?

• Blåklinten

Ja jag vet inte, vi kommer kolla med vår fotograf om han vill filma själva vigseln och ev ska vi ställa upp egna kameror så allt under vigseln filmas....redigering och så de fixar Oskar själv.

Men de e klart att de e kul att ha, iaf vigseln, sen kan man säkert be någon som e på festen att filma ev spex, tal o liknande saker.

Så kommer iaf vi att göra

• Bride2B..

okej men det låter bra.. jag ska prata med marcus så får jag höra vad han tycker :)

• Blåklinten

Ja precis, man e ju 2 som ska gifta sig

Spraymålade de 2 korgar jag köpte på panduro i går, dom blev jättesöta...och jag vit om fingrarna

• Bride2B..

Hehe jag kan tänka mig det.. idag var jag, marcus, hans föräldrar och hans föräldrars kompisar på stranden.. nu är jag röd som en tomat... usch!! hehe

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)