• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

nja, blommor skall beställas, placeringskort skall fixas, träff med prästen är bokad, övning i kyrkan, åka till festlokalen en sista gång innan dekoration och betalning, köpa skjorta och kläder till både marcus o bestman, vänta på klänningarna från lavendar, beställa tårta, spara och köpa MC-startpaketet, träffa videofotografen för att se vad han tidigare har gjort (skall göra det nu på måndag) och eventuellt göra vigselprogram o kanske nått festprogram så alla kan se. Jag måste köpa tyg och en blomsterkorg som jag kan dekorera (har inte hittat någon som fallt mig i smaken), göra presenterna som gästerna skall få med sig, köpa presenter till bestman o brudtärna och fixa rispåsar... Det är detta jag kommer på nu bara.. det är säkert några saker till!!

• Blåklinten

Ok, vad ska ni ge bestman och tärna ??

Jag ska me se om jag hittar 2 korgar till blomsterflickorna som dom kan ha rosenblad i, rosenbladen hade jag tänkt köpa på panduro när vi ska till Gbg för att hämta Oskars kostym...hoppas dom har de i affären så man inte måste beställa, får ringa dom i morrn och kolla !!

• Bride2B..

jag har redan frågat efter de blombladen på Panduro.. de hade inte dessa inne.. Jag har beställt mina från ebay 350 kr inklusive portot för 100 rosa blomblad och 1400 vita :)
    Angående gåvorna till bestman o brudtärna har jag ingen aning om vad jag ska ge de.. men jag vill ge de nått de kan spara, inte en middag o dyl...

• Blåklinten

O nej...kommer du i håg hur långt tid frakten tog på rosenbladen ??

• Blåklinten

Kommer du i håg vad säljaren hette eller i vilken kategori du sökte i ??

• Blåklinten

Var de härifrån du beställde kanske ?

www.petalgarden.com/

Gjorde en beställning jag me och hoppas att dom hinner komma fram

• Bride2B..

jag beställde de förra veckan, har inte fått de än.. Jag tycker att den sidan du var inne på och beställde var väldigt dyra faktiskt.. jag köpte varje paket, 1400 vita och 1000 rosa, för 13 dollar styck och sedan la jag på portot på 16 dollar... här är mina blomblad som jag köpte;
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=5586804881&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1#ebayphotohosting
    och
    cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=5586804886&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWN%3AIT&rd=1#ebayphotohosting

• Blåklinten

Nä de va inte dyrt...2000 blad för $54 med porto.

Fast de blev röda blad, men de spelar ju ingen roll för de e ju kärlekens färg

• Blåklinten

Blev hippad i går...så jag fattar inte vad jag gör uppe redan för vi va hemma halv 5 i morse

• Bride2B..

hehe vad kuuuul..... du som trodde att du inte skulel få någon!! haha

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)