• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Inte de lättaste faktikst med att få plats med allt...kommer ni skriva in verserna på de psalmer ni ska ha med ???

Vi hade tänkt ha väldigt enkla vigselprogram...bara ett A4 som man viker på mitten...hoppas allt får plats

• Bride2B..

vi skall som sagt inte ha några program. kan tyvärr inte hjälpa till med det området!

• Blåklinten

Inga i kyrkan häller ??

• Bride2B..

nää.... det får bli som det blir... (eller?!) jag får vänta och se. det kanske blir nått i kyrkan i alla fall.... *hehe*

• Nonika

Jag fattar ingenting, för ingen svarar ju på frågorna som ställts..?

• Bride2B..

Nonika, frågorna är mer riktade mot de nya tråd-medlemmarna. Som du ser på titeln så är detta den fjärde "Young bride seeks" tråden vilket innebär att det har funnits mycket history bakom dessa :) du får gärna gå med i tråden och lämna ett spår. Gärna ifall du har lust att fortsätta skriva också :)

• Blåklinten

Hej på er brudar..nu har jag snart sommarlov

Va hos floristen i går och gjorde klart med allt somhar med blommor att göra.
    Tärnorna kommer att ha blåklintsbuketter som är tätt bundna med lite brudslöja i och min bukett kommer vara en blandning mellan 2 olika....den kommer bestå av kallor, gröna strån och lite andra saker.

Exakt 1 månad kvar tills vi gifter oss...åååå va jag längtar

• Bride2B..

hihi vad kul. Jag längtar tills slutet av juli/början av augusti då resten skall vara avklarat.. tårta, blommor osv...

Ringde och bokade duvor idag som vi skall släppa utanför kyrkan när vi kommer ut *hihi* det skall bli superkul tycker jag!

• Blåklinten

I dag kom våra ringar, dom e sååå fina och passade perfekt

Så lycklig...längtar

• Bride2B..

blev det de frostiga?
    Jag väntar på en utav marcus morgongåvor just nu.. Jag fick bekräftelse om att det skickades idag :) *längtar*

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)