• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Nikkis

Om drygt en månad....närmare bestämt 9 juli

• Nikkis

Jaha, då är det ju jättenära Vad kul! Då måste ni ha nästan allt klart nu då?

• Blåklinten

Japp, inte mycke kvar....tor jag

Nu blir jag osäker, får kolla listan.
    Man e ju ganska rädd för att ha glömt något !!!!

• Nikkis

Ja, samma här

Brukar drömma mardrömmar om att det är min bröllopsdag o att jag glömt köpa klänning, har inte fixat håret, fotografen kommer inte... Så man blir lite nojjig

• Blåklinten

Ja de har jag med....en av dom värsta är att inte gästerna fått inbjudningar, mitt hår ser ut som ett skatbo, min bukett är jätteful och min klänning för kort och inte alls fin....fy !!!!!

T.om min tärna har drömt om bröllopet

• Nikkis

Ha ha, det kan jag förstå...! Är det en syster eller vän som ska vara tärna?

Håler tummarna allt jag kan för att ingen av oss ska behöva se ut som ett skatbo i håret på våra respektive bröllopsdagar :D

• Blåklinten

Hon som drömt drömmar var min kompis men även min syster och M2B syster ska va tärnor.

Hur många tärnor har du ??

• Nikkis

Jag har också 3

Min ena syster o mina 2 bästa vänner...

Har dina tärnor exakt likadana klänningar?

• Blåklinten

Ja faktiskt dom fick välja modell men jag ville att dom skulle ha samma tyg men alla valde samma modell så de e ju lite kul

Jag ska lägga ut en bild när jag jag tagit...dom är jättefina

Dina ??

• Bride2B..

Blåklinten, jag förstår att du är glad att släktingarna i Grekland kommer :) skulle också varit det ifall det gällde mig *hihi*

Nikkis, nej jag har inte hittat handskar ännu men mamma har åkt till Libanon och hon fick med sig en bit av klänningen (den man har innanför korsettsnörningen) så att hon kan hitta handskar i rätt färg. Har också beskrivit lite hur jag vill ha de.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)