• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Nikkis

Mmm,är skitjobbigt att placera folk så det blir bra... Vi har inte ens klart exakt vilka som kommer än, o vi grämer oss redan. Föräldrar o styvföräldrar o folk som inte gillar varandra... Blä, ser INTE heller fram emot att fixa bordsplaceringen..

• Blåklinten

Dom problemen har inte vi direkt men när folk inte fattar vad osa e och inte hör av sig och kompisar som gör slut osv...folk tillkommer o försvinner hela tiden...jaja de blir väll bra till slut

• Bride2B..

Blåklinten, vad bra att det ordnar sig me porslinet :D hoppas det ordnar sig me bordsplaceringen.. vi har gjort en skiss men vet inte ifall den funkar irl...

Vi har också det problemet att inte alla vet vad OSA betyder... :( Men jag skall tjata på alla ;)

• Blåklinten

Ja de har jag me gjort...tjatat och tjatat så nu äntligen i dag har vi fått alla svar...troligtvis(om inte fler gör slut/blir i hop)...en månad efter osa datumet

• Bride2B..

vad var d för OSA datum ni hade?

• Bride2B..

Kajsa.. jag tänkte kolla en sak med dig som jag kom på just nu.. Det är så att jag kanske vill ha lite mer pluff i min klänning på bröllopet. Skulle du kunna tänka dig låna ut den till mig när du använd den? jag förmodar att du ändå skall sälja den. Jag kan då träffa dig ifall du skall komma ner till göteborg efter böllopet och innan 3:e september för att prova och kolla hur den skulle se ut. Sedan så lämnar jag tillbaka den och garanterar då att den inte är skadad. Ifall den är skadad så står jag för det (betalar för den) skulle det vara en möjlighet? för jag har verkligen inte råd att köpa en ny underkjol (våga inte beställa från ebay ifall den är likadan som den jag har nu. Jag hittade en på remanns här i göteborg men den var jättedyr (600 kr) och jag vet inte ifall man kunde lämna tillbaka den ifall man ångrade sig! Vad tror du?

• Blåklinten

Vi hade OSA 1 maj

Menar du den med ringar ??

Javisst, inga problem.
    Vi kommer säkert ner till Gbg under den tiden...annars går den ju alltid att skicka och frakten blir ju inte mycke för den e ju så lätt.

• Blåklinten

Har du någon mer underkjol som du i så fall kan ha över för de kan hända att ringarna syns i genom annars...behöva bara en med lite tyll

• Bride2B..

Jo jag tänkte ha båda mina på i så fall.. eller typ din ena och den andra som jag beställde från Ebay. Det skulle verkligen vara jätteuppskattat för det är så dyrt att köpa in en ny och chansa. You're the best!

• Blåklinten

Ja de e inga problem vettu

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)