• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

hehe ;) skönt att man har er på BT alltså... ni e som gamla kompisar som man kan lita på typ! det är super *båda tummarna upp* speciellt för dig kajsa :D

• Blåklinten

I dag fick jag de 100 vita ballongerna jag köpte så nu har vi lite dekoration till festlokalen

• Bride2B..

hmm, ballonger verkar så barnkalas aktigt... jag ville också ha ballonger först fast i helium så de kan "hänga" fritt i taket men nu ångrar jag mig.... jag vill hellre ha dukar/tyg som går som ögglor och massa ljusslingor i.... men jag har inte hittat billigt tyg ännu!

• Blåklinten

Tror de kan bli fint me ballonger och om inte så kosta dom inte mer än 120 :- med frakt.

Vi har som 2 grejer i festlokalen som går från den ena sidan till den andra och de hade vi i så fall tänkt klä med ballonger och ev göra ett stort hjärta klätt med ballonger

• Bride2B..

hehe okej.. :) det blir säkert jättefint :)

• Blåklinten

I morrn träffar vi prästen, ska bli skönt då kanske man kan börja med vigselprogrammen snart.
    Vi har även fått tag på en solist till kyrkan som Oskar känner så nu e de ordnat me

• raskan

Hej tjejer!!! Jag saknar er !! Har svårt att slita mig hehe!!
    Väntar nu på tackkorten som jag har beställt å ska skicka iväg så fort dom kommer!!!
    Må bäst kram på er.
    Millan

• Blåklinten

Kul att hör från dig de va ett tag sen.
    Hur har du de, har allt lagt sig efter bröllopet eller svävar du fortfarande på små rosa moln ?

• raskan

nä det har lagt sig men jag kan inte låta bli att titta på korten varge dag hihi.

Millan

• Blåklinten

De kan jag förstå !!

Jag fick i uppgift utav fotografen att komma på ställen där vi skulle vilja bli fotade och olika poser (om vi ville ha något speciellt) så de har jag letat upp en massa olika nu som jag ska ge till honom

Tyckte kortet på er i trappan var så himla fint !!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)