• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

Blåklinten, är den helt klar nu? har du bilder på den när den e heeeelt klar? :D
    Jag kom på en sak lite tidigare idag.. jag har ju sett bilder på dig men inte på Oskar... har du nån bild på honom eller? *nyfiken*

• Blåklinten

Ja nu e den heeelt klar men den är nystgruken och hänger på en galge så tyvärr blir de inge bilder...vågar inte ta ner den och stryka den själv sen.

Ja jag ska se om de finns någon bild på honom

• Blåklinten

Hittade bara den här...inte bra alls men något iaf

• Bride2B..

Blåklinten, okej jag förstår det.. får väl vänta tills dagen D ;)
    Kul att man äntligen satt en "suddig bild" på oskar ;) så man vet vem/hur han ser ut *hihi*

• Blåklinten

Nu har vi kommit hem från Gbg...helt slut e jag

• Bride2B..

Blåklinten, hittade ni nått?

• Blåklinten

Ja de gjorde vi, jag köpte en klänning som jag ska ha på skolavslutningen och sen köpte vi vita tallrikar/skålar som vi ska ha som dekoration.

Funderar på att fylla dom med sand och ev sticka ner blåklint eller någon annan blomma i, fylla på med lite vatten och sen kanske värmeljus....pluss lite mer saker såklart fast inte till bröllopet

• Bride2B..

Blåklinten, det låter bra :)

• Nikkis

Tackar tackar, jag är jättenöjd med allt hittils

Kul att se lite bilder på vilka det är man sitter o skriver till/om!

Börjar ni känna er nervös än då? Jag har bara 96 dagar 23 timmar 5 minuter och 11 sekunder kvar tills mitt bröllop.. Äntligen under 100 dagar

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)