• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Blåklinten

Ja min fot mår sådär, gå kan jag ju göra såklart men de känns konstigt när man böjer på foten...får ju skylla mig själv i gentligen

De ska finnas någon stor tygaffär utanför Gbg, åt orust hållet...kommer inte i håg vad den heter men ring runt till tygaffärer och kolla...har ni Bauhause i närheten ?? Dom brukar ha tyger och billiga om jag inte minns fel.

Hur går de på de nya jobbet, bättre än de gamla ??

• Bride2B..

Blåklinten... skönt me foten nu i alla fall ;)
    Jo vi har Bauhouse här i Göteborg. Tack för tipset :) ska kolla det så fort jag har tid.
    På det nya jobbet så går det sisådär.. Jag började igår och ska jobba igen idag (börjar kl 17). Skulle haft en utbildning på ett annat jobb imorse egentligen men hon som har det ringde hit igår o sa att vi skulle ta d på torsdag (tror d var d mamma sa i alla fall) så nu e jag ledig fram tills 5 *ler*

• Blåklinten

Skönt med ledigt...känns i kroppen att de snart e sommarlov, jobbade 1h och 45 min övertid i dag så nu har jag ca 3 timmar till som jag kan ta ut i komp sista veckan då vi jobbar utan eleverna

Testa ring bauhaus först så du slipper åka dit i onödan, har du kollat postorderfirmor ? En del har ju tyger eller dukar, gardiner och sånnt, sen finns de ju furulunds tyger postorderföretag de me eller kanske ta en sväng till Borås där finns de väll en massa tygaffärer !!!

• Blåklinten

Typ bara 4 dagar kva för dig nu Millan, hoppas allt blir helt underbart

kom i håg att låta folk ta en massa kort...som du naturligtvis måste visa för oss sen

Är allt klart nu ??

• Bride2B..

Raskan, jag håller med blåklinten till fullo.. MASSA BILDER ÖNSKAS!! :D

Blåklinten, tack för hjälpen för tipsen på länkarna du skickade en det är fortfarande lite för dyrt när man kommer behöva mer än 100 meter tyg... *hehe*

• Blåklinten

Jaha oj då

Men kolla me dom där ni hyr lokalen om kanske dom har några dukar, eller kanske något cateringföretag som hyr ut dukar

• Bride2B..

tror de har pappersdukar där... men de säljer de för 25 kr st... eller nått.. då kan det inte vara tyg.

• Blåklinten

Nä då e de nog pappersdukar...man har du kollat cateringfirmor i Gbg...de brukar ju ha

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)