• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

Blåklinten, mjo du har nämnt det tidigare ;)
    Min brudtärna skall få en enkel rund bukett med blommor som matchar hennes klänning (champagne färgade och vita) och massa grönt då!!

Hur mycket skulle dina blomster arrangemang gå på?

• Blåklinten

Ja jag hade de i bakhuvet att jag frågat de förut...börjar väll bli gammal

Vet inte hur mycke de skulle gå på...skulle först ta reda på hur många buketter jag skulle behöva, carsager och tänka lite mer på dekorationen och sen skulle jag komma tillbaks.
    Men jag funderar på att göra buketterna till tärnorna själv om jag sår egna blåklint nu snart...annars e min mamma väldigt duktig på att göra blomsterarrangemang så kanske hon kan fixa med oasis och blommor från naturen

• Blåklinten

Vi kanske får sålt bilen me...håller tummarna stenhårt !!!

• Bride2B..

Blåklinten, vad bra att morsan finns till hands då :) mina blomster arrangemang kommer nog högst gå på 3000 kr tror jag. Detta är då utan dekorationer i kyrkan (vilket förmodligen kommer behövas så petig som jag är)....
    Håller tummarna för att ni får sålt bilen :)

Det verkar "bara" vara vi som pratar i denna tråden nu för tiden... undra vart alla har tagit vägen.. Jag förstår ju att millan är upptagen :D men vart e alla undra *kliar på huvudet*

• Blåklinten

Oj de va billigt me blommorna...men antagligen kostar arrangemanget en del...vet inte om vi ska ha nåt större i kyrkan, de e så många som e väldigt allergiska så vi får kanske ta de lite försiktigt me blommor i festlokalen me...

Ja att Millan e upptagen förstår man ju....undrar hur hon har de...lite nervöst kanske

• raskan

hohoh!!!
    Skulle jag vara nervös näääääää

MIna engångskameror kom igår å dom va skit fina!!

Jag har varit å shoppat lite såhär på kvällskvisten!

Fotografen mailade mig idag å sa att hon varit ute i kyrkan å rekat å hon hade en hel del fina förslag

Jag ar bara ett stort dilemma nu å det är att jag inte hittar "aldrig ska jag sluta älska dig" med Gardell? Fattar inte.Med bergström har jag men vi skulle dansa till den om jag bara kan hitta den med Gardell.
    Ja ja

• Blåklinten

Kul med kamerorna...hoppas de blir bra !!!

Du ska se att du hittar rätt låt

• Blåklinten

Äntligen börjar dan gå mot sitt slut, ska bli sååååå skönt med helg

Men de e inte fel att ha de jobbet man har nu, får va ute hela dagarna i solen

• Bride2B..

Blåklinten, Jag vet vad du menar *pustar*

Raskan, kul med kamerorna... hoppas du hittar den perfekta låten med ett stort L :D

• Blåklinten

E helt slut just nu...sov säkert 45 min när jag kom hem i dag

I helgen ska vi fixa bordsplaceringen...de ska bli spännande

Vad har ni att göra härnäst i planeringen ??

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)