• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (4)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra och tredje stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg och på 3:an 811 inlägg.. Fortsätt skriva

Presentera er gärna här nedan genom att svara på följande frågor..

1. Ålder (din och din M2B's)
    2. Vad heter du/ni?
    3. Vart bor du/ni?
    4. När har ni satt datumet?
    5. Vad har ni gjort/hur långt har ni kommit än så länge?
    6. Har ni köpt kläder ännu? i så fall, hur ser de ut?

Lycka Till och fortsätt skriva
    /Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)
  • Bride2B..

*trött* vaknade precis, skall åka o jobba om en stund.... jag har gått upp massa i vikt :( 7 kilo närmare bestämt *skäms* fyfan för mig, nu ska jag hårdbanta tills jag gått ner de igen! *buhuuu*

• Blåklinten

Bride2B...Vad jobbar du med ?? Själv funderar jag på att utbilda mig till friskvårdsterapeut men vette faan...de e så svårt att få jobb här med

• Blåklinten

Om exakt 2 månader fotograferas vi efter vigseln....wow vilken häftig känsla att få säga de

Hoppas på bättre väder den dan bara

• raskan

å om exakt 12 dagar står vi framför kameran ajajaj nu är det nära hua jag är faktiskt riktigt nervös!!
    Jag bokade 2 tider i dag för sol dusch
    17 å 19:e ska jag duscha!!!
    Millan

• Blåklinten

Oj, förstår att du e nervös men de e väll en lite glad/spännings nervositet ?

• raskan

Ja det är det absolut!!
    Man är ju bara nervös för att saker å ting inte ska klaffa mm
    Millan

• Blåklinten

Ja de e den enda del av bröllopet som man har svårt att släppa...de känns som att JAG har koll på allt men INGEN annan !!!

Tror jag hittat min frisyr...ska försöka få fram bild

• raskan

skit fin kör på den!!
    millan

• Bride2B..

Blåklinten, jag jobbar svart för tillfället.. säljer langos i en vagn på ett torg... När du är i göteborg så kan du kanske gå förbi så får du smaka o så får vi äntligen träffas :)
    Snygg frisyr förrästen :)

raskan, vad pirrigt det måste kännas för dig... 12 dagar är INGENTING... jag vill också gifta mig snaaaarrrrtttt :(

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (4)